ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

تاثیر روغن خراطین بر اندام بدن

211

تاثیر روغن خراطین بر اندام بدن

امروزه تاثیر روغن خراطین برای حجم دهی اندام های زنان و مردان بسیار مشهود و زبانزد است. روغن خراطین روغنی طبیعی است که از کرم ایزینیا فتیدا تهیه می شود. این روغن در کنار پودر این نوع کرم و با داشتن ترکیباتی از جمله امگا 3، 6 و 9 و پروتئین های فراوانی که دارند، می تواند برای حجم دهی قسمت های مختلف بدن، خون رسانی بهتر، تقویت پوست و مو و .... استفاده شود. در ادامه مقاله بیشتر به معرفی این روغن و خواص و تاثیرات آن خواهیم پرداخت.

معرفی روغن خراطین

روغن خراطین در واقع از روغن های طبیعی است که از یک کرم خاکی تشکیل می شود. این روغن امروزه به عنوان یکی از روغن های بسیار موثر در افزایش حجم اندام های مختلف بدن استفاده می شود که می تواند توسط آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این روغن به خاطر داشتن ترکیباتی از جمله امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین های فراوانی که دارد، به عنوان یک روغن طبیعی درمان کننده استفاده می شود که شما می توانید تاثیر روغن خراطین را پس از چند بار مصرف آن در محل مورد نظر مشاهده کنید.

خراطین از چیست؟

همانطور که در قسمت اول نیز بیان کردیم، روغن خراطین یکی از روش های حجیم سازی اندام های بدن است که از نوعی کرم بدست می آید. در واقع این کرم نوعی کرم خاکی است که بومی منطقه هند می باشد. این کرم که ایزینیا فتیدا یا Eisenia Fetida نامیده می شود، در بدن خود دارای نوعی ماده است که به نام آلانتوئین شناخته می شود. در واقع این ماده در کرم ایزینیا فتیدا است که باعث می شود تا از این نوع کرم، روغنی به نام خراطین تهیه شده و خواص آن زبانزدی برای رشد و بزرگ کردن اندام های مختلف بدن شود. همچنین نکته دیگری که می توان در مورد این کرم گفت این است که از بین بیش از 30 گونه اسید آمینه که در جهان کشف شده است، حدود 18 گونه آن در بدن این کرم یافت می شود که می تواند عامل دیگر تاثیر روغن خراطین باشد.

خواص و تاثیر روغن خراطین 

در مورد این نوع روغن می توان خواص، کاربرد ها و تاثیرات مختلفی را بیان کرد که از جمله این خواص و تاثیر روغن خراطین بر انسان ها می توان گفت:

  • افزایش اندازه و حجم بدن: مهم ترین تاثیر روغن خراطین بر بدن است که به واسطه این تاثیر توانسته است در بین روغن های طبیعی شناخته تر شود.
  • برطرف کردن گودی زیر چشم: تاثیر روغن خراطین همچنین می تواند برای رفع گودی های زیر چشم نیز استفاده گردد. در واقع با استفاده از این روش، شما می توانید زیر چشم خود را با چند قطره از این روغن ماساژ داده و پس از چند روز نتیجه آن را مشاهده کنید.
  • ترمیم خط های خنده، چین ها و خط اخم: تاثیر روغن خراطین در ترمیم چروک و خط چین ها بسیار مشهود است. شما می توانید این ماده را در اکثر کرم های رفع چین مشاهده کنید به طوری که این روغن با تاثیری که بر ایجاد شفافیت و درخشندگی پوست می گذارد، می تواند سبب ایجاد یک پوست نرم و لطیف بشود. برای اثر گذاری این نوع تاثیر روغن خراطین لازم است تا به مدت 1 دقیقه انگشتان خود را ماساژ دهید تا پس از گرم شدن دستان، از این روغن استفاده کرده و همچنین لازم است به مدت دو هفته و هر روز به مدت 5 دقیقه محل مورد نظر را ماساژ دهید.

دیگر خواص و تاثیر روغن خراطین

از دیگر خواص روغن خراطین همچنین باید گفت:

  • حجیم کردن اندام های ورزشکاران: تاثیر روغن خراطین بر اندام بدن برای ورزشکاران می تواند یکی از بهترین روش های طبیعی باشد تا بتوانند به کمک آن، به صورت بی خطر و ایمن بدن و اندام های خود را به فرمی ایده آل در آورند.
  • فرم دهی بدن: از دیگر ویژگی های روغن خراطین به شرط استفاده مداوم و طولانی، فرم دهی عضلات و اندام های افتاده و شل شده است که استفاده از روغن خراطین برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود.
  • افزایش طول آلت جنسی در آقایان
  • تقویت مو: یکی دیگر از کاربرد های روغن خراطین، تقویت و افزایش حجم مو ها است. از آنجایی که روغن خراطین می تواند به تقویت مو ها کمک کند، بنابراین شما می توانید از آن برای رشد و تقویت موهای خود استفاده کرده و لازم است برای این کار در هفته دو بار آن را با کف سر خود ماساژ دهید.

همچنین از دیگر خواص این نوع روغن می توان موارد ذیل را نام برد:

  • رفع ترک ها بعد از زایمان
  • افزایش جریان خون دهی
  • آرامش روحی و روانی

نحوه مصرف و تاثیر روغن خراطین 

در مورد نحوه استفاده از روغن خراطین به صورت صحیح باید مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید. این مراحل عبارتند از:

  • ابتدا محل تماس روغن خراطین را کاملا بشویید.
  • حال پس از تمیز کردن محل مورد نظر، آن محل را مدت زمان کوتاهی ماساژ دهید تا گردش خون در آن قسمت بیشتر شود.
  • حال با خشک شدن پوست، 3 الی 5 قطره از روغن خراطین را بر روی محل ریخته و آنجا را ماساژ بدهید.
  • این کار را می توانید هر روز و با توجه به قسمتی از بدن که می خواهید از روغن استفاده کنید، انجام دهید.
  • نحوه انجام ماساژ باید با اندام مورد نظر هماهنگ باشد. به عنوان مثال ماساژ می تواند دورانی، تپ (ضربه ای)، پنی لس، پنیمور و ... باشد که این نوع از ماساژ ها برای جذب بهتر روغن انجام می شود.
  • لازم است از نوشیدن آب در هنگام دوره استعمال روغن غافل نشوید.
  • روغن خراطین باید به طور متوسط 8 ساعت روی پوست باقی بماند.

عوارض روغن خراطین

در مورد عوارض این روغن لازم است به چند نکته اشاره کرد:

  • از نظر علمی هنوز برای این روغن که به صورت طبیعی به دست می آید و ماده ای شیمیایی در آن وجود ندارد، عارضه ای ذکر نشده است.
  • مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید این روغن به آن توجه کرد، این است که لازم است تا این محصول به صورت کاملا بهداشتی تهیه شود. بنابراین لازم است روغن خراطین را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
  • خالص بودن روغن بسیار مهم است.
  • محصولات روغن خراطین می توانند باعث ایجاد جوش شوند. این عامل به این خاطر است که این نوع محصولات از مواد نگهدارنده یا ترکیب روغن های دیگر در آن استفاده کنند.
  • افرادی که صورت چربی دارند، مدت زمان استفاده و باقی ماندن روغن بر روی صورت را به 2 ساعت کاهش داده و پس از آن صورت خود را بشویند.

روغن خراطین یا روغن زالو

از آنجایی که روغن زالو یکی از رقیب های جدی برای روغن خراطین است، ممکن است برای افراد این سوال مطرح شود که بهترین نوع این دو روغن با کاربرد های یکسانی که دارند، کدام است. برای پاسخ به این پرسش کافی است ابتدا بگوییم این دو روغن طبیعی بوده و هر دو از پودر کرم و ترکیبات تقریبا مشابهی تشکیل شده اند. بنابراین تنها فاکتوری که می توان براساس آن، بین این دو روغن قضاوت کرد، تجربه افراد و مشتریان است. بر طبق نتایج و امتیازهایی که از مشتریان جمع آوری شده است، می توان گفت روغن خراطین می تواند انتخاب اول باشد. در صورتی که قصد دارید تا از خاصیت های این دو روغن نتایج بهتر و ایده آل تری بگیرید، بهتر است از روغن زالو نیز به عنوان مکمل این روغن استفاده کنید.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/05/22

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.