ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

خواص درمانی روغن زالو

282

خواص درمانی روغن زالو

روغن درمان کننده زالو یکی از روغن های پرکاربرد برای حجم دهندگی اندام های مختلف زنان و مردان است که در کنار این خاصیت، برای بهبود پوست و لایه برداری و ترمیم آن و خون رسانی بهتر بدن نیز به کار می رود. این روغن از پودر کرم زالو تهیه می شود که خواص منحصر بفردی دارد. در این مقاله می خواهیم به معرفی این نوع روغن درمان کننده و طبیعی پردازیم و در مورد خواص و عوارض آن بحث کنیم.

معرفی روغن زالو

روغن زالو یکی از روغن های طبیعی و حیوانی است که همچون روغن خراطین، مورد توصیه ابوعلی سینا (در کتاب قانون) بوده است. این روغن که با استفاده از زالو تهیه می شود، خواص منحصر به فردی دارد که امروزه سبب شده است تا در موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. این روغن که با نام leech oil نیز شناخته می شود، از پودر زالو خشک تهیه شده و معمولا به رنگ کرمی است. همچنین لازم است این روغن را از مراجع معتبری تهیه نمود تا نسبت به اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد. در ادامه مقاله به معرفی این روغن و خواص و فواید آن خواهیم پرداخت.

زالو و نحوه تهیه روغن آن

کرم زالو یکی از جانوران از دسته کرم های آبزی است که معمولا از خون تغذیه کرده و در گذشته و حال به عنوان یک روش سنتی در درمان برخی از بیماری ها از آن استفاده می شود. در واقع زالو با مکیدن خون، مقادیر آلوده آن را از بدن خارج می کند و باعث می شود تا خون از این آلودگی ها تصفیه شود. روغن درمان کننده زالو نیز یکی از فرآورده های این جاندار شناخته می شود که نحوه تهیه آن به قرار زیر می باشد: این روغن از ترکیباتی به میزان نیم کیلو زالوی خشک پودر شده و یک کیلو روغن پایه (روغن های گیاهی) تهیه می شود که مخلوط حاصل همچنین با ترکیبات پودری جور هندی، دارچین، میخک و پودر زالو مخلوط می شود.

کاربرد ها و خواص روغن درمان کننده زالو

از جمله کاربرد ها، خواص و فواید روغن درمان کننده زالو می توان به موارد مختلفی اشاره نمود که غالبا برای حجم دهندگی قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. این فواید روغن زالو عبارتند از:

  • گونه گذاری: یکی از کاربرد روغن زالو را می توان استفاده از آن برای برجسته کردن گونه ها دانست. مزیت این روش روغن درمان کننده زالو این است که برجسته سازی در این روش نیازی به تزریق چربی و پروتز نداشته و به صورت طبیعی، پوست و بافت سلول ها به طور طبیعی بازسازی و نوسازی می شود.
  • بزرگ کننده باسن: یکی دیگر از خواص روغن درمان کننده زالو، حجیم کردن قسمت باسن است. در این خاصیت، کافی است روغن درمان کننده زالو به قسمت های مورد نظر به صورت موضعی اعمال شود. به طور کلی مدت زمانی که ممکن است تا باسن حجیم شود، یک دوره سه ماهه را در بر می گیرد.
  • حجم دهنده سینه: استعمال روغن درمان کننده زالو بر روی سینه، یکی از روش های بی خطر و ایمن برای بزرگ کردن سینه ها است. این خاصیت از روغن درمان کننده زالو معمولا بسیار پرکاربرد بوده و اثرات و نتایج آن به اثبات رسیده است.

کاربرد ها و خواص روغن درمان کننده زالو | قسمت دوم

در ادامه معرفی خواص درمانی روغن زالو همچنین می توان گفت:

  • استفاده به عنوان یک روغن بزرگ کننده عضلات برای مردان: ممکن است در تبلیغ و معرفی این روغن، بیشتر به مناسب بودن آن برای زنان اشاره شده باشد اما باید گفت روغن درمان کننده زالو می تواند یکی از بهترین داروها برای عضله سازی بوده و جایگزینی برای پودرهای بدنسازی شود.
  • ایجاد استایل مناسب و عضلات قوی
  • یکی دیگر از مهم ترین خواص و کاربرد های روغن درمان کننده زالو مربوط به میل جنسی مردان و زنان می شود. در واقع روغن درمان کننده زالو می تواند با افزایش مدت روابط جنسی، پیشگیری از انزال زودرس، حجیم کردن اندام های طرفین و ... سبب افزایش عملکرد و بهبود روابط جنسی در زوجین شود.
  • بخش دیگری از خواص روغن زالو مربوط به چاقی است. در واقع شما می توانید با استفاده از روغن زالو از خواص آن از جمله جوان سازی پوست، بهبود جریان رسانی خون، محو کردن لک های پوست، چاق شدن صورت، ترمیم آسیب های پوستی مانند کنه، جلوگیری از چین و چروک پوست صورت و ... نیز بهره ببرید.

عوارض روغن درمان کننده زالو

در مورد عوارض این نوع روغن باید گفت با توجه به اینکه این روغن طبیعی است، عوارضی را برای افرادی که از آن استفاده می کنند، به همراه ندارد. همچنین بر طبق تجربه افراد مختلف نیز می توان این ادعا را اثبات نمود. اگر در بین روش های امروزی، به دنبال راه حلی برای حجیم کردن اندام های بدن، تقویت و بهبود پوست و ... هستید، راه های مختلفی را می توانید در پیش بگیرید. اما با یک مقایسه بین روش های موجود از جمله پروتز، جراحی های صورت، تزریق چربی و ... و استعمال روغن زالو، به خوبی می توان به مزیت و عدم وجود عوارض این نوع روغن طبیعی پی برد. لازم به ذکر است که استعمال این روغن در دفعات اولیه که همراه با ماساژ می باشد، می تواند باعث قرمزی پوست شده اما این مشکل در استفاده های بعدی برطرف خواهد شد.

مقایسه روغن زالو و خراطین

یکی دیگر از روغن های طبیعی که کاربرد و خواص نزدیکی به روغن زالو دارد، روغن خراطین است که به عنوان یکی از محصولات طبیعی بسیار پرکاربرد برای بزرگ کردن اندام های کوچک شناخته می شود. این روغن از کرم خاکی به همین نام و روغن زیتون تهیه می شود. با استفاده از روغن خراطین و روغن زالو شما می توانید قسمت های مختلف بدن را ماساژ داده (معمولا 30 الی 45 دقیقه) و از خواص آن بدون هیچگونه عارضه ای بهره مند شوید. هردو این روغن ها در تمامی سنین قابل استفاده هستند و اثربخشی بالایی دارند. اگر بین این دو روغن می خواهید یکی را انتخاب کنید، با توجه به خواص و ویژگی های مشابهی که دارند، می توانید طبق نظر سنجی عمل کنید که بر طبق آن، روغن خراطین امتیاز بیشتری را دریافت کرده است.

خرید و فروش روغن زالو

برای خرید روغن زالو اصل لازم است از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. این فروشگاه ها باید علاوه بر نشان اعتماد و پرداخت الکترونیکی (در خرید های اینترنتی) را داشته باشند، همچنین باید مجوز ها لازم از وزارت بهداشت را نیز تهیه کرده باشند. به طور میانگین قیمت روغن زالو در مقدار 50 میلی لیتری آن در حدود 128 هزار تومان است. همچنین در برند ها و مدل های دیگر، روغن زالو را می توانید با هزینه های 79 هزار تومان، 115 هزار تومان برای حجم 62 میلی گرمی آن،  22 هزار تومان برای حجم 50 میلی لیتر تهیه نمایید. امروزه شما می توانید این روغن را در بین محصولات لوسیون و روغن بدن در فروشگاه های اینترنتی بزرگ، داروخانه ها و عطاری ها مشاهده کنید. در هنگام خرید می توانید به مشخصات این نوع روغن از جمله:

  • حجم و وزن محصول
  • عصاره محصول
  • کشور سازنده
  • شماره مجوز کالا
  • مجوز از سازمان غذا و دارو
  • تاییدیه از سازمان غذا و دارو ایران
  • موارد منع مصرف که می تواند شامل افراد باردار، افراد شیرده و کسانی که سابقه حساسیت به این محصول را داشته اند باشد.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/05/18

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.