ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

روغن خراطین برای چی هست؟

906

روغن خراطین برای چی هست؟

اگر درباره کاربرد روغن خراطین و فوایدش شنیده‌اید اما از تاثیر حتمی این روغن طبیعی مطمئن نیستید این مطلب را بخوانید. بین ماهیت این روغن و کاربردش ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. تمام کاربردهای کشف‌شده روغن خراطین نیاز به بررسی دارند. اما روغن خراطین واقعا چه کاربردی دارد؟ برای پاسخ به این سوال قصد داریم یک دسته‌بندی از خواص و کاربرد روغن‌های خراطین داشته باشیم. سپس طریقه استفاده و شیوه تاثیر روغن خراطین را به شما می‌آموزیم. درنهایت شما تصمیم می‌گیرید که صبر و حوصله کافی برای رسیدن به نتیجه دلخواه را دارید یا خیر. تا انتهای این مطلب بالینسو همراه ما باشید. کاربرد روغن خراطین؛ نگاهی به تمام خواص موجود روغن خراطین فواید زیادی برای افزایش زیبایی دارد. این روغن تاثیرات مثبتی روی پوست و مو، حجیم کردن ماهیچه‌ها، کاهش دردهای عضلانی و افزایش گردش خون دارد.  نگاهی به این کاربردها داشته باشیم:‌ از بین بردن چین و چروک

از بین بردن چین و چروک

چین و چروک یا فرورفتگی‌های پوستی ناشی از کمبود پروتئین‌ها و کلاژن‌های پوست است. آلانتوئین و پروتئین موجود در روغن خراطین، بافت از دست رفته پوست را ترمیم می‌کند. خطوط عمیق و سطحی پوست، ترک‌های پوستی ناشی از زایمان، زخم‌ها و بریدگی‌ها و جای جوش و آکنه از جمله معضلات پوستی هستند. همه این مشکلات با استفاده درست از روغن خراطین درمان می‌شوند.

شفافیت و رفع تیرگی پوست

تیرگی و فرورفتگی گودی چشم از زیبایی چهره شما می‌کاهد. آمینواسیدهای موجود در روغن خراطین، پوست این بخش را تغذیه می‌کنند. با از بین رفتن سلول‌های مرده و دریافت مواد معدنی کافی، پوست به حالت قبلی باز می‌گردد.

کمرنگ کردن و از بین بردن ترک‌های پوستی

افراد باردار و کسانی که در معرض افزایش وزن هستند، ترک‌های پوستی را مشاهده می‌کنند. این ترک‌ها سطح پوست را گسترده‌تر می‌کنند تا مطابق تغییر پیش روی بدن شوند. با استفاده به مدت 30 روز، شاهد کمرنگ شدن این ترک‌ها خواهید بود. استفاده طولانی مدت ترک‌ها و جای آنها را ناپدید می‌کند.

خاصیت جوانسازی

ترمیم بافت پوست و تامین کلاژن کافی برای جوانسازی پوست اهمیت ویژه‌ای دارد. کلاژن، آمینواسیدها و پروتئین‌ها همگی باعث شفافیت، ترمیم و صافی پوست می‌شوند که در این روغن وجود دارند.

افزایش حجم باسن و فرم‌دهی

همان‌طور که می‌دانید، ماهیچه‌ها و عضلات بدن ماهیت پروتئینی دارند. پروتئین و آلانتوئین، اثباتی برای افزایش حجم عضلات است. کاربرد روغن خراطین در حجم بخشی به عضلات توسط مربی‌های پرورش اندام هم توصیه می‌شود. مواد مغذی موجود در روغن خراطین منجر به افزایش حجم طبیعی باسن می‌شود. اگرچه عضله‌سازی در این بخش زمان‌بر است، اما اغلب نتیجه رضایت بخشی دارد.

کاربرد روغن خراطین برای پرورش اندام و بدنسازی

مصرف هورمون‌ها برای عضلانی کردن و پرورش اندام رواج بسیاری داشته است. این هورمون‌ها و مکمل‌های شیمیایی مضرات زیادی از جمله مشکلات قندی و دیابت را به همراه دارند. روغن خراطین طبیعی و برگرفته از دل طبیعت است. این روغن را جایگزین مکمل‌های پروتئینی کنید. نتیجه هر دو یکسان است اما مواد طبیعی عوارضی ندارند. بعد از اتمام هر جلسه تمرین ورزشی، مقداری روغن را به ماهیچه‌ها آغشته کنید. پس از فعالیت جریان خون سریع‌تر و کاربرد روغن خراطین در افزایش حجم، بیشتر دیده می‌شود.

پروتز طبیعی لب‌ها و گونه‌‌ها

امروزه تزریق ژل و بوتاکس به لب و گونه طرفدارن بسیار زیادی دارد. این تکنیک زیبایی، ریسک بالا و هزینه بالایی می‌طلبد. در بسیاری از موارد هم عوارضی به دنبال دارد. حجم دادن به لب‌ها و گونه‌ها یک مورد از کاربرد روغن خراطین به حساب می‌آید. این روش طبیعی و بدون عوارض است. لب‌های حجیم زیبایی را به شما هدیه می‌‌دهد. با صبر و حوصله کافی، نتیجه دلخواهی از این روش طبیعی خواهید دید.

بزرگ شدن و سفت شدن سینه‌ها

افزایش سن در خانم‌ها، سبک زندگی ناسالم و شیردهی منجر به شل شدن پوست سینه و افتادگی سینه‌ها می‌شود. استفاده از روغن خراطین اصل و ماساژ مداوم سینه‌ها با این روغن طبیعی باعث حجیم‌تر شدن سینه‌ها می‌شود. اگرچه این روش زمان‌بر است، اما نسبت به عمل جراحی مزایای بیشتر و عوارض کمتری دارد. این روش هزینه کمتر و ریسک کمتری را شامل می‌شود. البته ماساژ سینه‌ها با روغن خراطین به اندازه عمل جراحی و پروتز سینه سریع نیست. ابتدا سینه‌ها را با آب و صابون بشویید. این کار باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود. قبل از خرید روغن خراطین و مصرف آن، گردش خون را در آن بخش بیشتر کنید. این کار تاثیر و کاربرد روغن خراطین را بیشتر می‌کند. حال نوبت به استفاده از روغن خراطین می‌رسد؛ چند قطره از روغن را به مدت 2 الی 3 دقیقه ماساژ دهید. حوله آغشته به آب سرد را روی سینه‌ها قرار دهید. حجیم شدن آلت جنسی آقایان

حجیم شدن آلت جنسی آقایان

‌ افزایش قطر و طول آلت جنسی در آقایان از دیگر کاربردهای روغن خراطین به حساب می‌آید. این تغییر باعث بهبود زندگی زناشویی زوجین می‌شود. یکی از کاربردهای اصلی و محبوب روغن خراطین، افزایش سایز آلت تناسلی آقایان است. کوچک بودن آلت تناسلی در آقایان، تاثیر بسیار منفی روی روحیه فرد دارد. اعتماد به نفس پایین، اضطراب و فشار روحی ناشی از آن منجر به مشکل در نعوظ می‌شود. تمام این مشکلات در نهایت با اختلافات زناشویی، سرد شدن در رابطه و حتی افسردگی و جدایی همراه است. قرار دادن پروتز در این عضو از بدن یا استفاده از داروهای خاص برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌شود. این روش‌ها عوارض و ریسک زیادی دارند. علاوه بر این هزینه بسیار بالا و عمل جراحی و ترس‌های آن، این روش را برای بسیاری غیرممکن کرده است. کاربرد روغن خراطین در بزرگ‌کردن سایز آلت تناسلی آقایان، این مشکل را حل می‌کند. این روغن جادویی با خواص شگفت‌انگیزی که دارد تمام دغدغه شما را از بین می‌برد. ترکیبات موجود در روغن خراطین اصل، جریان خون در رگ‌های خونی اطراف آلت تناسلی را افزایش می‌دهد. این امر به مرور زمان باعث رشد بافت این قسمت می‌شود.   

روغن خراطین برای واژن

خاصیت روشن‌کنندگی و سفیدکردن پوست از فواید پرکاربرد روغن‌های خراطین است. برای روشن کردن پوست واژن، بخش خارجی واژن را بشویید. محل را خشک نمایید. چند قطره روغن را کف دست بریزید. بخش موردنظر را با روغن ماساژ دهید. دقت داشته باشید روغن وارد بخش داخلی واژن نشود. کاربرد روغن خراطین برای بخش داخلی واژن چیزی جز ضرر نیست. این روغن باعث از بین‌بردن حالت اسیدیته اندام تناسلی خانم‌ها می‌شود. خاصیت حجم‌دهندگی روغن خراطین ممکن است باعث گرفتگی واژن و مشکلات دیگر شود. **روغن خراطین به هیچ عنوان برای تنگ کردن واژن استفاده نمی‌شود.

کاربرد روغن خراطین اصل در تقویت مو

ماساژ ساقه موها با روغن خراطین روی پروتئینه کردن پوست سر و ساقه موها تاثیر دارد. این عادت خوب علاوه بر تقویت موها باعث تجربه احساس آرامش نیز می‌شود. روغن تراپی و استفاده از محصولات گیاهی و طبیعی طرفداران بسیاری دارد. ترمیم موهای آسیب‌دیده، از بین بردن شوره سر و جلوگیری از موخوره از دیگر جادوهای روغن خراطین به حساب می‌آید. برای توقف شوره سر باید پوست سر را مرطوب کنید. دست‌ها را به چند قطره روغن خراطین اصل آغشته کنید. به مدت 15 دقیقه کف سر را ماساژ دهید. 1 تا 2 ساعت صبر کنید تا رطوبت جذب کف سر شود. سپس موها را آبکشی کنید.

توسط: رضا فتاح زاده

1401/08/07

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.