ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند؟

1756

روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند؟

مشکل و معضلی که در بسیاری از مردان وجود دارد، کوچک بودن اندازه آلت تناسلی آن‌ها و همین‌طور ضعیف و شل بودن بافت آن است. به همین خاطر است که وقتی صحبت از فواید روغن خراطین می‌شود، این سؤال ذهن این افراد را درگیر می‌کند که استفاده از روغن خراطین تا چه مقدار سایز آلت تناسلی را افزایش می‌دهد؟ دغدغه‌ای که ممکن است منجر به کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شود. علاوه بر این، احتمال زیادی هم وجود دارد که روی کیفیت رابطه جنسی آن‌ها و نارضایتی شریک جنسی‌شان اثر بگذارد. در این مطلب، راجع به تأثیرگذاری روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم اندام جنسی مردانه بیشتر صحبت می‌کنیم.

کاربرد روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه

خراطین که نام یک کرم خاکی سرخ با بیش از ۱۸ نوع اسیدآمینه مفید است، برای روغن‌گیری با یک روغن دیگر مثل روغن زیتون یا کنجد ترکیب می‌شود. روغن خراطینی که تولید می‌شود، درصورتی‌که اصل و خالص باشد، جریان خون در بدن را افزایش می‌دهد و از این طریق باعث خون‌رسانی به اندام‌های مختلف و درنتیجه حجیم‌تر شدن آن‌ها خواهد شد.

آیا روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی مناسب است؟

ماساژ روغن خراطین روی آلت تناسلی آقایان و استمرار استفاده از آن، باعث می‌شود تا قطر آلت تناسلی و به‌مرورزمان اندازه آن، افزایش پیدا کند.

این‌که چه مقدار و تا چند سایز این افزایش و بزرگ شدن اتفاق می‌افتد، به عوامل زیادی بستگی دارد. به همین خاطر نمی‌توان به‌راحتی یک عدد یا سایز مشخصی را برای همه افراد به‌عنوان پاسخ ارائه نمود. به همین خاطر، جهت اینکه در این مورد به نتیجه بهتری دست یابید، بهتر است قبل از آن،  عوامل تأثیرگذار در میزان افزایش سایز آلت تناسلی مردان را بیشتر بشناسید.

اثربخشی روغن خراطین به عوامل زیر وابسته است.

  • سن افراد

سن فردی که از روغن خراطین استفاده می‌کند، یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در دریافت نتیجه خوب است. مردان جوان و کسانی که هنوز به ۲۵ سال نرسیده‌اند، می‌توانند شاهد اثربخشی بیشتر و سریع‌تر روغن خراطین در افزایش سایز و حجم آلت تناسلی خود باشند. این درصورتی‌که است که بزرگ‌ترها و کسانی که سنشان بیشتر است، نیاز دارند تا به مدت طولانی‌تری از روغن خراطین استفاده کنند و به‌مرورزمان شاهد اثر مفید آن در بزرگ‌تر شدن اندام جنسی‌شان باشند.

  • آناتومی بدن هر شخص

سیستم بدنی همه افراد مشابه نیست. به همین خاطر برخی‌ها جثه بزرگ‌تر و عده‌ای هم جثه متوسط و بزرگ‌تری دارند. بنابراین مصرف روغن خراطین روی اندام جنسی هرکدام از این افراد ممکن است تأثیر متفاوتی ازنظر سایز و اندازه داشته باشد. پس نمی‌توان گفت برای همه افراد به یک اندازه بزرگ می‌شود.

  • سلامت جسمی

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در میزان اثربخشی روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه، وضعیت جسمی و سلامتی کامل بدن است. به هر دلیلی اگر فرد دچار برخی بیماری‌ها باشد، ممکن است منجر به کاهش اثرگذاری روغن خراطین شود. برای مثال ابتلا به کم‌خونی، در خون‌رسانی به رگ‌های آلت تناسلی اختلال ایجاد می‌کند. درنتیجه زمان دریافت نتیجه مطلوب و همین‌طور میزان رشد آلت تناسلی به‌واسطه مصرف روغن خراطین، افزایش می‌یابد.

  • سبک تغذیه

نوع تغذیه هر فرد در زندگی متفاوت است. همین تفاوت باعث می‌شود تا طبیعت و مزاج هر فرد تغییر کند. از همین رو استفاده از روغن خراطین برای افزایش اندازه اندام جنسی، به این مورد هم مرتبط می‌شود.

نوع فعالیت‌های روزمره

گاهی پیش می‌آید که برخی افراد، در محیط‌هایی فعالیت می‌کنند که آن‌ها را به‌شدت دچار استرس، اضطراب و دلهره می‌کند. در برخی موارد هم فعالیت‌های سخت و طاقت‌فرسای کاری، باعث می‌شود تا توان جسمی و روحی فرد کاهش پیدا کند. این گزینه‌ها ممکن است باعث شود تا شخص به‌طور اصولی و درست نتواند از روغن خراطین استفاده کند و به‌عبارتی‌دیگر از نظر جسمی و روانی آمادگی این کار را نداشته باشد. بنابراین نسبت به کسی که فعالیت کاری او معمولی‌تر است، زمان بیشتری برای دریافت نتیجه نیاز دارد.

  • خالص بودن روغن خراطین

مهم‌ترین عامل بسیار تأثیرگذار در استفاده از روغن خراطین، اصل و خالص بودن آن است. با توجه به ویژگی‌های خاصی که در مورد روغن خراطین تعریف‌شده است، نمونه‌های تقلبی و غیرطبیعی هم در بازار فراوان یافت می‌شود. به همین خاطر توجه کنید که حتماً روغن خراطین اصل را از منابع معتبر تهیه کنید تا اثربخش باشد.

  • تداوم استفاده از روغن

ازآنجایی‌که استفاده از روغن خراطین، یک راه درمانی طبیعی است، استمرار استفاده از این روغن خالص، اهمیت زیادی دارد. طبق برنامه و روزی دو بار، به مدت چند ماه استفاده از روغن خراطین باعث می‌شود تا از اندازه آلت تناسلی خود رضایت داشته باشد.

روغن خراطین چند سایز بزرگ می‌کند؟

با توجه به همه عوامل تأثیرگذاری که در افزایش سایز آلت تناسلی و میزان حجم دهی به آن توضیح داده شد، به‌طورکلی می‌توان گفت در یک فرد سالم و با استفاده مداوم از روغن خراطین می‌توان شاهد افزایش ۱ تا ۳ سانتی‌متری طول و قطر آلت تناسلی شد.

روش مصرف روغن خراطین برای آلت تناسلی

بهتر است در ابتدا آلت خود را به خوبی شست و شو دهید و تمیز کنید. کمی بدون روغن ماساژ دهید، سپس مقداری روغن را روی آلت بریزید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب روغن روی پوست به خوبی انجام شود. بعد از اینکه مطمئن شدید روغن خراطین به خوبی جذب شد، دو ساعت صبر کنید و در نهایت آلت تناسلی را بشویید.

خرید روغن خراطین اصل

یکی از مراکز معتبر و قابل اطمینان که انواع روغن‌های طبیعی و خالص را عرضه می‌کند، عطاری آنلاین محلول است. بنابراین با مراجعه به بالینسو، اقدام به خرید روغن خراطین اصل نمایید...

 

توسط: رضا فتاح زاده

1402/07/24

برچسب ها: #روغن

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.


بسیار عالی
بسیار زیبا

بسیار مفید و عالی

کاربردی