ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

3 خواص روغن شترمرغ برای موخوره با تاثیر عالی

396

3 خواص روغن شترمرغ برای موخوره با تاثیر عالی

روغن شترمرغ برای موخوره اثرات شگفت انگیزی دارد زیرا با نرم کردن سطح مو می تواند  نوک مو را از حالت دو شاخ بودن خارج کند و زیبایی را به موی شما بازگرداند و ترمیم بافت مو را انجام دهد. تنها کافیست تا نوک موهای خود را 2 بار در هر روز با روغن شترمرغ ماساژ دهید تا شاهد فواید روغن شترمرغ برای موخوره باشید و ظاهری زیبا را در موهای خود مشاهده کنید.

چگونه از دست موخوره رها شویم؟

یکی از مشکلات شایع در بین افراد خصوصا خانم ها مسئله موخوره است. معمولا زمانی که چربی مورد نیاز به ساقه مو نرسد، نوک مو خشک شده و دو فاق می شود که این موضوع می تواند به راحتی زیبایی موی سر را از بین ببرد. در واقع موخوره می تواند بدون هیچ احساسی باعث خشک شدن کل حجم مو و البته شکسته شدن موهای فرد شود و یک حالت وزی و بد فرمی را به موی سر بدهد. همچنین موخوره می تواند در بسیاری موارد در تنک شدن مو و حتی ضعیف شدن تارهای مو موثر باشد. تعداد زیادی از افراد برای رها شدن از دست موخوره روش های متعددی را انتخاب می کنند، مانند استفاده از شامپوهای مختلف با ترکیبات شیمیایی که البته بسیاری از این روش ها رضایت مندی چندانی را به دنبال ندارد، به همین منظور خانم ها بهترین راه نجات از موخوره را درمان های خانگی می دانند که بهترین این راهکارها به کار گرفتن روغن شتر مرغ برای موخوره می باشد. چگونه از دست موخوره رها شویم؟

 رفع موخوره با روغن شترمرغ

روغن شترمرغ یک ماده کاملا طبیعی است که بدون بو می باشد و به دلیل ارگانیک بودن هیچ التهابی را در پوست سر ایجاد نمی کند. البته برای اطمینان بیشتر جهت استفاده روغن شترمرغ برای موخوره  بهتر است قبل از مصرف آن را در قسمتی از بدن امتحان کنید، سپس روغن را به پوست سر بمالید. این روغن حیوانی حالتی کرمی دارد و به دلیل شکل ریز مولکولی که در بر گرفته است در کمترین زمان به طور کامل جذب پوست می شود. روغن شترمرغ با داشتن اسیدهای ضروری مورد نیاز پیاز و ساقه مو این قابلیت را دارد تا در کوتاهترین زمان کمبود چربی در رشد مو را به آسانی تامین کند و بدون حضور هیچ ماده شیمیایی موخوره را برطرف سازد. البته توجه داشته باشید زمانی روغن شترمرغ برای موخوره می تواند نقش موثری را ایفا کند که خود روغن به روش صحیحی تهیه شده باشد و عاری از هرگونه باکتری باشد. در غیر این صورت نتیجه عکسی را برای مو خواهد داشت.  رفع موخوره با روغن شترمرغ

 بهترین روغن شترمرغ برای موخوره

معمولا روغنی می تواند در درمان موخوره نتیجه مطلوبی را حاصل نماید که صنعتی نبوده و عاری از هرگونه ماده شیمیایی باشد، از طرفی چون تهیه روغن شترمرغ به سادگی امکان پذیر است برخی از روغن های شترمرغ که در بازارهای سنتی عرضه می شوند ممکن است در شرایط نامناسبی تهیه شده و آلودگی هایی را به همراه داشته باشند. پس به شما توصیه می شود به منظور تهیه روغن شترمرغ برای موخوره دقت کافی را به کار ببندید. در حقیقت روغن شترمرغ باید در ترکیبات خود مقادیری از ویتامین A و آنتی اکسیدان را گنجانده باشد. ترپین موجود در این روغن پوست سر و تارهای مو را ضدعفونی کرده و اسپوجنی که در روغن شترمرغ وجود دارد باید باعث لطافت و نرمی پوست و موی سر شود، از طرفی وجود اسیدهای چربی مانند امگا 3 و همچنین امگا 6 در این روغن می تواند موهای شما را در ساعات زیادی مرطوب نگه دارد. در غیر این صورت روغن شتر مرغ  تقلبی خواهد بود.

 بهترین روغن شترمرغ برای موخوره

تاثیر عالی روغن شترمرغ برای موخوره

از آنجایی که موخوره جزیی از بافت مرده مو را شامل می شود، پس ناحیه ای که دارای موخوره است برای ترمیم و رشد مجدد به ماده ای نیاز دارد که مجددا روند تقسیم سلولی را شروع کند و شکستگی مو را بهبود ببخشد.

در این میان روغن شترمرغ به دلیل داشتن اسیدهای چرب به راحتی قادر است با انجام تقسیمات سلولی کار بازسازی و همچنین رشد مجدد سلول های مرده و یا آسیب دیده را القا دهد، به همین دلیل شما می توانید در مدت کوتاهی تاثیرات عالی روغن شترمرغ برای موخوره را مشاهده کنید. خوب است بدانید با مالش روغن شترمرغ به ریشه و ساقه مو این امکان وجود دارد تا برخی قارچ های مضر از سطح پوست زدوده شده و علاوه بر رفع موخوره جان تازه ای به رشد و ترمیم موها داده شود، از طرفی این روغن حیوانی می تواند سستی مو را برطرف کرده و از تنک شدن مو بر اثر موخوره جلوگیری کند. ۳ خواص روغن شترمرغ برای موخوره با تاثیر عالی

 چگونگی رفع موخوره با روغن شترمرغ

این روزها با توجه با تاثیرات شگفت انگیز و خواصی که روغن شترمرغ برای موخوره دارد کمتر کسی برای رفع موخوره تصمیم به کوتاه کردن موها می گیرید و بیشتر سعی می کند به طور اساسی موخوره را برطرف کنند. این روغن ارگانیک با نفوذ به سلول های زیرین تار مو و همچنین سلول های پوست سر تا حدی می تواند سبب تغذیه سلول شده و از شکستگی مو و خشکی مو جلوگیری به عمل آورد.  چگونگی رفع موخوره با روغن شترمرغ

 رفع شکستگی مو با روغن شترمرغ

بزرگترین عارضه ای که موخوره می تواند برای تار مو به وجود آورد متوقف کردن رشد مو و همچنین خرد شدن تدریجی تار مو می باشد. پس با استفاده از روغن شترمرغ زمینه ی تغذیه و همچنین آبرسانی به تارهای مو را فراهم آورید و  این اجازه را به موخوره ندهید تا به سلامت و زیبایی موی شما صدمه ای وارد کند. البته توجه داشته باشید که روغن شترمرغ اصل در دمای ۲۵ درجه اتاق حالتی مایع و زرد رنگ دارد و در هوای سرد به صورت جامد و سفید رنگ در می آید. بوی مخصوص به خود را داشته و معمولا از پوست شترمرغ گرفته می شود. پس هر روغنی را به عنوان روغن شترمرغ جهت رفع شکستگی و موخوره استفاده نکنید.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/01/11

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.