ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

چگونه نیازجنسی خودرا برطرف کنیم؟

466

چگونه نیازجنسی خودرا برطرف کنیم؟

از آنجایی که کاهش میل جنسی یکی از مشکلاتی است که برای بسیاری از زوج های جوان پیش می آید. امروزه در سایت فروشگاهی محلول روغن های گیاهی برای افزایش میل جنسی و در نتیجه رفع نیاز جنسی ارائه شده است که شما هم به عنوان خریدار می توانید به راحتی این مشکل خود را برطرف کنید. حال جهت آشنایی بیشتر با این روغن ها بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

عوامل موثر در افزایش و کاهش میل جنسی

به طور کلی باید بدانید عوامل مختلفی از جمله مسائل روحی و روانی، شرایط آب و هوایی، نوع تغذیه و بعضی از بیماری ها از جمله مهمترین عواملی هستند که در کاهش یا افزایش تقویت میل جنسی و نیاز جنسی مردان و زنان تاثیر می گذارند. در این بین از تاثیر بی نظیر گیاهان دارویی در رفع نیازهای جنسی نمی توان چشم پوشی کرد، به طوری که استفاده درست از روغن های گیاهی به افراد کمک می کند تا راحت تر بتوانند مشکل خود را حل کنند. اهمیت این موضوع به قدری است که ممکن است موجب به هم خوردن یک زندگی شده از این رو نباید در قبال آن بی‌ توجه بود بلکه باید تمام سعی برای رفع این مشکل به کار گرفته شود.

رفع نیاز جنسی با روغن آرگان

همانطور که گفته شد در حال حاضر روغن‌ های طبیعی متعددی برای رفع نیاز جنسی و افزایش میل جنسی وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی محلول بهترین و خالص ترین نوع گیاهان را تهیه کنید. قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید ابتدا بهتر است با ویژگی های هر کدام از این روغن ها آشنا شده تا راحت تر بتوانید محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید. در این بین روغن ها، روغن آرگان که یکی از روغن های بسیار محبوب در بین مردم است از هسته میوه درخت آرگان گرفته شده و یک محصول کاملا ارگانیک می باشد. توجه داشته باشید این روغن سرشار از ویتامین e است و از آنجایی که ویتامین ای می تواند به تولید هورمون های جنسی کمک کرده و گردش آنها را بهتر کند پس، مصرف روغن خوراکی آرگان می ‌تواند در تقویت جنسی و رفع نیاز جنسی موثر باشد. از طرفی باید بدانید این روغن همچنین اکسیژن لازم برای اندام های تناسلی را فراهم می نماید که این امر موجب شده تا رسیدن به ارگاسم راحت تر شده و بهبود استقامت جنسی رخ دهد.

خواص روغن زالو برای افزایش میل جنسی

یکی دیگر از روغن های کاملا ارگانیک که برای سلامت جنسی آقایان و خانم ها بسیار مفید است، روغن زالو می باشد. این محصول با مکانیسم خونرسانی باعث افزایش گردش خون می شود و از داروهای مطرح طب سنتی در درمان ناتوانی جنسی مردان و نیاز جنسی آنها شناخته می گردد. توجه داشته باشید استفاده منظم از روغن زالو می تواند برای رفع نیاز جنسی نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد زیرا یک ابزار قدرتمند برای غلبه بر انزال زودرس می باشد. همچنین زنانی که از کمبود میل جنسی یا تحریک جنسی بسیار کم، در عذاب هستند می توانند مشکل خود را با استفاده از روغن زالو حل کنند.

خواص روغن سیاه دانه در میل جنسی

سیاه دانه یکی از دانه های بسیار پرفایده در طب سنتی است که بی شک از آن برای ساخت بسیاری از داروها استفاده می شود. این محصول که دارای مزاج گرم و خشک است می تواند برای افزایش میل جنسی نیز بسیار مفید باشد. در این خصوص باید بدانید اگر چه سیاه دانه خواص منحصر به فرد و زیادی دارد اما مهمترین آن تاثیرات روغن سیاه دانه بر روی میل جنسی و درمان ناتوانی جنسی است. از دیگر مشکلاتی که با استفاده از این روغن حل می شود زود انزالی و اختلالات نعوظ می باشد که بسیاری از مردان در حال حاضر با آن مواجه هستند. علی‌ رغم این امر باید بدانید این روغن در سلامت باروری زنان نیز می توانند نقش به سزایی داشته به طوری که منجر به تقویت سیستم تولید مثل شده و به بارور کمک می ‌کند. همچنین مواد و عناصر موجود در این روغن می ‌تواند برای درمان ناباروری در مردان نیز گزینه ایده ‌آل باشد.

استفاده از روغن نارگیل و تقویت قوای جنسی

و اما یکی دیگر از بی نظیر ترین روغن های موجود در فروشگاه محلول، روغن نارگیل می باشد که دارای طبع گرم و خشک است. توجه داشته باشید این روغن خوراکی که از هسته یا گوشت نارگیل گرفته می شود دارای ۳۰ خاصیت شگفت انگیز است. از این رو بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. اگر شما هم برای برقراری رابطه زناشویی و یا در برقراری این رابطه گاهی دچار مشکل می شوید، می توانید برای رفع نیاز جنسی از روغن نارگیل استفاده کنید. دقت داشته باشید استفاده از این روغن به عنوان روغنی برای ماساژ نیز بسیار مناسب است و همانطور که می دانید ماساژ قبل از رابطه جنسی موجب بهتر شدن رابطه خواهد شد. از طرفی دو جوان که به تازگی ازدواج کرده اند و ممکن است دخول خیلی سختی داشته باشند می توانند از روغن نارگیل استفاده نمایند. از طرفی این روغن خالص دارای موادی است که منجر به کشته شدن قارچ ها شده از این رو برای از بین بردن عفونت واژن بسیار مفید بوده و می تواند برای رفع نیاز جنسی گزینه ایده آل به نظر برسد.

دیگر محصولات مناسب برای رفع نیاز جنسی

علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید یکی دیگر از محصولات مناسبی که برای رفع نیاز جنسی و تقویت قوای جنسی در سایت فروشگاهی محلول ارائه می‌ شود ترکیب ویژه روغن خراطین و زالو است که دارای غلظت بالایی می باشد.

این محصول با وجود ترکیبی که دارد اثرگذاری عالی داشته و از آنجایی که هر دو روغن خراطین و زالو می تواند برای رفع این مشکل مناسب باشد پس استفاده همزمان آن طبیعتا راحت تر شما را به خواسته هایتان خواهد رساند. علاوه بر این یکی دیگر از روغن هایی که دارای خواص بسیار زیادی می باشد و در حال حاضر محبوبیت خاصی بین عموم مردم پیدا کرده است روغن شتر مرغ می باشد. این روغن که برای جلوگیری از چین و چروک بسیار مناسب است در افزایش میل جنسی نیز تاثیر ویژه ای دارد. به طوری که لازم است بدانید این روغن به عنوان بهترین محرک جنسی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این باید بدانید روغن رازیانه که دارای طبع گرم و خشکی است دیگر محصول مناسب برای تقویت جنسی به خصوص برای خانم ها می باشد به طوری که استفاده از این روغن منجر به رفع سردی جنسی زنان و افزایش میل جنسی آنها خواهد شد. اما نکته قابل توجهی که باید بدانید این است که خوردن عرق رازیانه اگرچه برای خانم ها بسیار کارآمد و مفید است اما برای مردان مضر بوده و ممکن است منجر به کاهش میل جنسی آنها و اختلالاتی در هورمون‌ های مردانه شود . روغن لیمو ترش که از پوست این گیاه به دست می‌آید نیز با وجود مقادیر بالایی از ویتامین c تاثیر بسزایی در تولید و تحرک سلول های اسپرم در مردان دارد و از تقویت کننده های جنسی به شمار می رود.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/23

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.