ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

چگونه همسر انتخاب کنیم؟

168

چگونه همسر انتخاب کنیم؟

انتخاب همسر یکی از مهمترین انتخاب های هر فرد در طول زندگی است که اگر به خوبی انجام شود، می تواند سبب ایجاد یک زندگی رو به پیشرفت برای دو طرف بشود. پس از این انتخاب، توجه به مسائل مختلف در زندگی زناشویی یکی از مهمترین نکاتی است که منجر به پایداری رابطه زن و مرد در این زندگی می شود. در ادامه می خواهیم به معرفی بیشتر دو مقوله انتخاب همسر و مسائلی که می توانند سبب استحکام زندگی زناشویی شوند، بپردازیم.

انتخاب همسر

در طول زندگی انسان، ممکن است انتخاب های بسیار زیادی اتفاق بیفتد اما برخی از این انتخاب ها، جهت کلی زندگی انسان را تغییر می دهند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. یکی از این انتخاب ها، انتخاب همسر است که هم یک رویداد بزرگ به حساب می آید و هم عاملی بسیار موثر بر رشد و پیشرفت یا سقوط و پسرفت زندگی انسان ها می باشد. با توجه به گذشت و رشد فرهنگ ها، امروزه انتخاب همسر دیگر تنها در گرو نظر پدر و مادر نبوده و اکنون جوانان نیز حق انتخاب دارند. بنابراین باید با واقع بینی و کنار گذاشتن برداشت های خیالی که از رمان های عاشقانه داریم، با سنجیدن تمام جوانب به صورت عاقلانه این انتخاب انجام شود.

نکات مهم در انتخاب همسر

از جمله نکاتی که بهتر است در انتخاب همسر به آنها توجه داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره نمود: قبل از ازدواج لازم است از عشق دو طرفه مطمئن شوید، زیرا اگر این رابطه ای یک سو باشد، هیچ وقت حالت ایده آل و فرجام مناسبی ندارد. در انتخاب همسر باید بدانید که همسر امروز شما، مادر آینده فرزندان شما نیز هست، بنابراین باید ویژگی های یک مادر دلسوز و عاقل را هم برای او در نظر داشته باشید. در انتخاب همسر به این نکته توجه کنید که هیچ انسانی ایده آل نیست. بنابراین شما باید ابتدا روی معیارهای همسر آینده خود تحقیق کرده، آنها را بنویسید و به دور از احساسات، این معیارها را با ویژگی های فرد مقایسه کنید. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب همسر این است که با صحبت کردن در طول جلسات خواستگاری، دوران نامزدی و در طول روابط خود با وی و معاشرت کردن با دوستان و آشنایان او، شناخت خود را از همسر آیند خود، افزایش دهید.

ویژگی های یک همسر خوب

از جمله ویژگی ها و خصوصیاتی که منجر می شود یک فرد برای انتخاب همسر شما مناسب باشد، باید گفت:

  • داشتن اهداف مشابه با شما: یکی از المان های مهم در موفق بودن زندگی زناشویی، داشتن اهداف مشابه و یکسان است که می تواند پروسه زندگی و رسیدن به اهدافتان را آسان تر کند.
  • عدم قضاوت کردن
  • احساس دوستی بین خانواده همسر
  • عدم پنهانکاری در زندگی مشترک
  • عدم دروغ گویی در طول رابطه و بعد از آن
  • اجتناب از دعوا و ایجاد آرامش
  • مشورت کردن در کارها با شما
  • مثبت اندیش بودن
  • یکی دیگر از ویژگی های همسر خوب با در نظر داشتن سایر فاکتورها، باهوش بودن اوست
  • بالا بودن قابلیت سازگاری او با شرایط مختلف
  • مهربان بودن
  • حس مسئولیت پذیری نسبت به زندگی مشترک
  • حمایت کردن از شما در شرایط مختلف زندگی
  • عدم کینه توزی

زندگی زناشویی

مرحله مهمی که پس از انتخاب همسر و شروع یک زندگی مشترک رو در روی شما وجود دارد، زندگی زناشویی است. یکی از مهمترین موضوعاتی که لازم است در این زندگی به آن توجه شود، پایداری در زندگی زناشویی است که ایجاد این ویژگی باید از سوی دو طرف زن و مرد صورت گیرد. ایجاد پایداری و یک تعادل در زندگی مشترک شامل ابعاد مختلفی می شود. از جمله این ابعاد می توان به تفاوت طرز فکر ها، تفاوت اخلاق و رفتار ها، تفاوت در اهداف و همچنین عدم برآورده شدن نیاز جنسی در دو طرف است. در ادامه می خواهیم به اهمیت نیاز جنسی در زندگی زناشویی به عنوان یکی از عوامل مهمی که می تواند باعث پایداری رابطه زن و مرد در زندگی باشد را بیشتر معرفی کنیم.

اهمیت مسائل جنسی در روابط زن و مرد

همانطور که می دانید، با توجه به فیزیک انسان ها، یکی از مهمترین چیزهایی که پس از ازدواج می تواند منجر به حفظ ساختار خانواده و روابط زوجین بشود، حس لذت از روابط جنسی است. در واقع زندگی جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است. برای درک اهمیت مسائل جنسی در زندگی زناشویی می توان به آمار پژوهشکده مرکز سلامت خانواده اشاره کرد که بیان می کند که 78 درصد از دلایل طلاق، مسائل جنسی و کارکرد بد در این زمینه از سوی زوجین است. در زندگی زناشویی باید به این نکته توجه داشته باشید که طلاق جنسی می تواند منجر به طلاق عاطفی به مرور شدید بشود.

در این بین زوج هایی موفق هستند که بتوانند از رابطه جنسی به عنوان ابزاری برای افزایش سطح هورمون اکسی توسین (هورمون عشق) و در نهایت حفظ زندگی زناشویی خود بهره برند. اما در این میان ممکن است افرادی نتواند سطح تحمل و قابلیت های جنسی خود را به خوبی به همسر یا شوهر خود نشان دهند که این باعث می شود تا سطح لذت ناشی از روابط جنسی برای یک طرف پایین تر آمده و او به طور کامل ارضا نشود. برای حل این مشکل که امروزه علت اصلی بیشتر طلاق ها می باشد (یعنی ناتوانی جنسی)، راه حل هایی وجود دارد که در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از آنها به صورت اختصاری بپردازیم.

حل مسائل جنسی در زندگی خانوادگی

از راه هایی که می توان برای افزایش توانایی و پتانسیل زوجین برای لذت بردن از رابطه جنسی خود به آنها اشاره نمود، می توان گفت:

  • استفاده از مواد خوردنی مفید از جمله ویتامین ها، مواد معدنی برای برطرف کردن مشکلات جنسی در زندگی زناشویی از جمله ویتامین آ، ویتامین سی، منیزیم، اسید های چرب ضروری، اسید فولیک
  • داشتن برنامه منظم برای ورزش سبب می شود تا نیروی جنسی و گردش هورمون ها در بدن افزایش یابد که در نهایت منجر به افزایش توانایی جنسی می شود
  • استفاده از مواد خوراکی و گیاهی از جمله کنگر فرنگی، هل، بادام، زنجبیل، گیاه مریم گلی
  • افزایش اعتماد بنفس
  • استفاده از محصولات عطاری و گیاهی که می توانند قابلیت های جسمی و جنسی ما را با کمک طب سنتی افزایش دهند. این محصولات می توانند در اثر استفاده مداوم سبب افزایش حجم اندام ها و عضلات شوند. مزیت این محصولات، طبیعی بودن آنها و استفاده از آن برای زن و مرد می باشد. غالب این محصولات  عوارض بسیار کمتری در مقایسه با داروها دارند.

وب سایت محلول به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی برای محصولات گیاهی و حیوانی و همچنین دستگاه های جنسی شناخته می شود که در زمینه تولید فرآورده های حاصل از روغن خراطین، آرگان، زالو، شترمرغ، مار، نارگیل و ... در کنار فروش دستگاه های وکیوم مردانه و تنگ کننده واژن فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت، علاوه بر بهره مندی از مشاوره تلفنی، محصولات متنوعی را در زمینه های افزایش قوای جنسی و جسمانی بیابید. برای سفارش کافی است از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید:

  • دفتر پخش و ارسال های پستی: 04142266788
  • مشاوره محصولات: 09144786922

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/22

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.