ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

طرز استفاده روغن خراطین برای لب

1466

طرز استفاده روغن خراطین برای لب

افراد زیادی به ویژه در کشور ما وجود دارند که می خواهند با بزرگ کردن سایز لب های خود، چهره ای زیباتر و دلنشین تر داشته باشند. امروزه مصرف روغن خراطین برای لب ها بهترین و بی خطرترین روشی است که برای رسیدن به این هدف شناخته شده است. به طوری که مصرف روغن خراطین برای لب ها مانند سایر روش های موجود که شامل تزریق بوتاکس و ژل می شود، عوارض خطرناک و جبران ناپذیری نداشته و نسبت به آنها نیاز به هزینه کمتری دارد. در همین راستا قصد داریم که این مقاله شما را با روش های مصرف روغن خراطین برای لب ها و مدت زمان دوره مصرف آن برای کسب بهترین نتیجه آشنا کنیم. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که می خواهید با استفاده از مواد طبیعی و هزینه مقرون به صرفه، لب هایی بزرگ تر و زیباتر داشته باشید، حتماً تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین روش مصرف روغن خراطین برای لب 

همانطور که می دانید، لب ها یکی از اندام های مهم و حساس در بدن هر فردی می باشد که شکل و فرم آن تاثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن چهره دارد، به طوری که امروزه لب های بزرگ و خوش فرم بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و هر فردی که لب بزرگتری داشته باشد، به مراتب جذابیت زیادی خواهد داشت. از این رو در اینجا می خواهیم شما را با نحوه دقیق مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن سایز لب ها آشنا کنیم. در مرحله اول مصرف روغن خراطین برای لب ها، باید پوست لب خود را لایه برداری سطحی کنید. به این صورت که دست ها و لب ها را به طور کامل بشویید و مقداری شکر و عسل را با یکدیگر ترکیب کرده و خمیر به دست آمده را بر روی لب خود بمالید و اجازه دهید که این ماسک 5 دقیقه بر روی لب هایتان بماند.

بعد از 5 دقیقه مجدداً پوست لب را ماساژ دهید تا سلول های مرده به طور کامل از بین بروند و سپس لب خود را با آب ولرم بشویید. بعد از اینکه لبتان خشک شد، مقداری روغن خراطین را برداشته و به لب هایتان بمالید و این کار را تا جایی ادامه دهید که روغن به خوبی جذب پوستتان شود. سپس نوبت به مرحله سرد سازی می رسد، برای اینکار یک بطری آب منجمد شده و یا یک تکه یخ را برداشته و به لب هایتان بمالید. بعد از این کار اجازه دهید که لب هایتان حداقل 4 تا 5 ساعت به حال خود بمانند و بعد از این مدت با آب خنک آن را بشویید. مصرف روغن خراطین برای لب ها زمانی بهترین نتیجه را خواهد داشت که این کار را روزانه یک بار انجام دهید.

دوره مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن لب ها

لازم به ذکر است که روش مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن لب ها باید یک دوره 2 تا 2.5 ماهه به صورت کاملاً منظم سپری شود. برای اینکه نحوه مصرف روغن خراطین برای لب بیشترین اثرگذاری را داشته باشد، روغن دارچین و روغن فلفل می تواند کمک زیادی به آن بکند. این روغن ها قبل از مصرف روغن خراطین باعث می شود که گردش خون در لب ها افزایش پیدا کند.

روغن خراطین، بهترین حجم دهنده لب طبیعی

همانطور که گفتیم، امروزه داشتن لب های بزرگ و خوش فرم تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهری دارد و روش های متنوعی برای داشتن لب های پر و درشت وجود دارد. اما هیچکدام از این روش ها نمی توانند مانند مصرف روغن خراطین اثر گذاری داشته باشند. چرا که این روغن ضمن اینکه از مواد طبیعی تشکیل شده است، ماندگاری بسیار بالایی دارد، به طوری که در بسیاری از مواقع می توان از آن به عنوان یک روش دائمی برای بزرگ کردن سایز لب ها استفاده کرد. این حجم دهنده لب، باعث می شود که بدن انسان مواد و املاح مورد نیاز را به لب ها برساند تا رشد بیشتری در لب ها مشاهده شود.

توصیه های مهم قبل از مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن لب ها

با توجه به موارد گفته شده، توصیه میکنیم که قبل از مطالعه در زمینه روش های مصرف روغن خراطین به جهت افزایش سایز لب ها به هیچ عنوان اقدام به خریداری و مصرف آن نکنید. چرا که عدم توجه به اصول مصرف روغن خراطین باعث می شود که بعد از مدتی به دلیل اینکه نتوانستید نتیجه مطلوب خود را دریافت کنید، کیفیت و خواص این روغن طبیعی و سودمند را زیر سوال ببرید. از این رو قبل از هرکاری بهتر است که این مقاله و یا سایر مطالبی که درباره روش های مصرف روغن خراطین وجود دارد، مطالعه کنید.

روغن خراطین چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

روغن خراطین، نوعی روغن طبیعی بوده که از کرم خاکی به دست می آید. این روغن تاثیر بسیار زیادی در افزایش حجم و سایز اندام های مختلف بدن دارد. امروزه این روش به  دلیل اینکه عوارض های سایر روش ها برای افزایش حجم اندام های بدن، مانند انواع عمل های جراحی، تزریق بوتاکس، ژل و استفاده از کرم های شیمیایی را ندارد، به یک روش بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. روغن خراطین در بین آقایان بیشتر برای افزایش حجم آلت تناسلی و در بین خانم ها برای افزایش حجم اندام هایی مانند سایز سینه، گونه، باسن و لب مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که نحوه مصرف روغن خراطین تاثیر قابل توجهی برای کسب بهترین نتیجه را دارد، از این رو در ادامه می خواهیم شما را با طریقه مصرف روغن خراطین برای بزرگ شدن لب آشنا کنیم تا در زمان استفاده از این روغن بتوانید بعد از مدتی لب های خود را به همان سایزی که می خواهید برسانید.

توجه به اصول و طرز مصرف روغن خراطین برای لب چه اهمیتی دارد؟

امروزه روش های زیادی برای زیباتر شدن چهره، مانند تزریق بوتاکس و ژل وجود دارد که در بین مردم ایران رواج زیادی پیدا کرده است. اگرچه این روشها به سرعت می توانند شما را به همان نتیجه ای که می خواهید برسانند، ولی نمی توانید عوارض خطرناک این مواد شیمیایی را نادیده بگیرید. خوشبختانه روش مصرف روغن خراطین برای لب علاوه بر اینکه هیچ عوارضی در پی ندارد، استفاده از آن نیز به هزینه کمتری نیاز دارد. بنابراین اگر شما بتوانید به روش ها و طریقه مصرف روغن خراطین برای لب توجه کنید و دقیقاً آن را مطابق با دستورالعمل های موجود انجام دهید، می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. در غیر اینصورت تنها زمان و وقت خود را هدر داده اید.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/12/13

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.