ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

روغن خراطین چه طبعی دارد؟

272

روغن خراطین چه طبعی دارد؟

مسلما تاکنون نام روغن خراطین را زیاد شنیده‌اید. از دیرباز تاکنون استفاده از این روغن طبیعی برای مصارف زیبایی و درمانی رواج داشته است. در طب سنتی ایران نیز برخلاف داروهای شیمیایی پرعارضه استفاده از روغن‌های گیاهی موثر رواج دارد که یکی از آنها روغن خراطین است. روغن خراطین از نوعی کرم قرمز رنگ گرفته می‌شود که با توجه به خواص بسیار، محبوبیت بسیاری در بین طرفداران خود کسب کرده است. حال ممکن است سوالاتی مانند روغن خراطین چیست؟ این روغن چه طبعی دارد؟ مزایای استفاده از این روغن چیست؟ ذهن شما را به خود مشغول کند. پیشنهاد می‌دهیم برای گرفتن پاسخ سوالات خود ادامه مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با طبع روغن خراطین و خواص بی‌نظیر آن

روغن خراطین روغنی کامل طبیعی است که در صورت اصل بودن غلظت بالا و بویی نامطبوع دارد. طبع این روغن تر و گرم بوده که خانم‌ها و آقایان می‌توانند برای افزایش حجم و سایز اندام‌های مختلف بدن از آن استفاده کنند. روغن خراطین به راحتی جذب پوست شده و با انواع پوست‌های مختلف سازگار است. توجه داشته باشید که افراد دارای طبع گرم نباید در استفاده از این کرم زیاده‌روی کنند؛ زیرا انجام این کار باعث بروز عارضه می‌شود. از این کرم برای حجم دادن موضعی و به جای انجام جراحی، کرم‌های شیمیایی و... استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال بیشتر خانم‌ها برای افزایش حجم لب، گونه، سینه‌ها، باسن و همچنین جوانسازی و فرم‌دهی اندام‌ها خراطین مصرف می‌کنند. همچنین استفاده از این روغن برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان نیز کاربرد دارد. به‌طورکلی این روغن به عنوان بهترین و مناسب‌ترین روش درمان طبیعی افزایش حجم اندام‌های بدن شناخته می‌شود. از زمان‌های گذشته در طب سنتی اروپا و آسیا استفاده از این روغن رواج داشته که امروزه اثرات شگفت‌انگیز آن شناخته شده است. ناگفته نماند که استفاده از این روغن هیچگونه عوارضی ندارد و هر فردی می‌تواند برای افزایش حجم از آن استفاده کند. روغن خراطین روشی طبیعی برای افزایش سایز اندام‌های مختلف

روغن خراطین روشی طبیعی برای افزایش سایز اندام‌های مختلف

مزایای استفاده از روغن خراطین برای خانم‌ها و آقایان

همانگونه که در قسمت‌های بالا ذکر کردیم، استفاده از روغن خراطین مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خواص شگفت‌انگیز روغن برای افزایش حجم صورت

امروزه برای افزایش زیبایی و جذابیت، خانم‌ها به دنبال روش‌هایی برای برجسته کردن گونه‌ها و افزایش حجم صورت هستند. یکی از روش‌های طبیعی و مناسب برای افزایش حجم صورت و گونه‌ها استفاده از روغن خراطین است؛ زیرا این روش عوارضی مانند التهاب، قرمزی و تورم ندارد. بهتر است به مدت 30 الی 40روز و به صورت مداوم گونه‌های خود را با مقداری از این روغن ماساژ دهید تا نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

برجسته کردن لب با استفاده از روغن خراطین

اگر لب‌های نازکی دارید و به دلایل مختلفی مانند ترس، هزینه‌های بالا، عوارض بعد از عمل و... امکان انجام تزریق ژل و پروتز برای شما وجود ندارد، دیگر نگران نباشید. با استفاده مداوم از روغن خراطین به مدت 30 روز و ماساژ مداوم لب‌ها، می‌توانید به سادگی لب‌های خود را زیبا و برجسته کنید.

افزایش حجم سینه با استفاده از روغن خراطین

کوچک بودن سینه ممکن است دغدغه هر خانمی باشد و این موضوع باعث کاهش اعتمادبه‌نفس و زیبایی اندام او شود. به همین علت روش‌های مختلفی برای افزایش حجم سینه وجود دارد که از جمله آنها می‌توان پروتز، استفاده از گرم‌ها و داروهای شیمیایی، تزریق چربی و روش‌های پرخطر و پرهزینه دیگر را نام برد. روغن خراطین جایگزین بسیار مناسبی برای هریک از این روش‌ها است که بدون هیچ عارضه خطرناکی می‌توانید با مصرف مداوم نتیجه دلخواه را کسب کنید. به بیان دیگر با استفاده مداوم و روزانه این روغن می‌توانید اندامی زیبا بسازید و اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید.

کمک به بهبود و تقویت ساقه مو

تحقیقات صورت‌گرفته نشان می‌دهد به علت وجود اسیدآمینه و پروتئین در ترکیب روغن خراطین، استفاده از روغن خراطین به تقویت و بهبود ساقه مو کمک می‌کند. همچنین استفاده مداوم از این روغن تاثیر بسزایی در افزایش لطافت مو، شادابی و پرپشت شدن موهای شما دارد.

روغن خراطین برای آقایان

اکثر افراد بر این باورند که طول آلت مردانه نشان‌دهنده توان جنسی مرد در هنگام رابطه جنسی است و افزایش آرامش روحی و اعتماد به نفس مرد را به دنبال دارد. به علت تاثیری که این روغن در افزایش خون‌رسانی داشته، باعث افزایش میزان خون‌رسانی و در نهایت حجیم‌شدن آن می‌شود. توجه داشته باشید که قبل از استفاده حتما دستور و نحوه مصرف آن را بپرسید تا نتیجه دلخواه را کسب کنید. استفاده از این روغن مزایای دیگری مانند رفع چین و چروک و جوانسازی پوست، رفع گودگی زیر چشم، رفع اسکارها و ترک‌های ایجاد شده روی پوست و کمک به رفع و تسکین دردهای مفصلی دارد.

روش استفاده از روغن خراطین چگونه است؟

خانم‌ها و آقایانی که برای افزایش سایز اندام‌های خود از روغن خراطین استفاده می‌کنند باید به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • در ابتدا باید برای انجام این کار صبور باشید؛ زیرا با گذشت زمان و پس از استفاده مداوم می‌توانید نتیجه دلخواه را کسب کنید. بهتر است روزانه 2 مرتبه محل موردنظر را به صورت کامل و به مدت 5 دقیقه با روغن ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.
  • برای افزایش سایز سینه‌ها و سرعت بخشیدن به روند رشد می‌توانید از لیوان‌های مخصوص بادکش عضو یا بادکش گذاری سینه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که افزایش سایز اندام در هر فردی با دیگری متفاوت است و با توجه به نوع تغذیه و متناسب با متابولیسم فرد تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که مانند هر روش دیگری بعد از گذشت مدتی احتمال بازگشت مجدد به شکل اولیه اندام وجود دارد، پس نیاز به تمدید دارد و هر چند وقت باید از این روغن استفاده شود. برای استفاده باید مقداری روغن را درون دست خود بریزید و محل موردنظر را ماساژ دهید

مصرف روغن خراطین چه عوارضی دارد؟

ممکن است قبل از مصرف سوال مصرف روغن خراطین چه عوارضی دارد را از فروشنده بپرسید. با توجه به اینکه این روغن از ترکیبات گیاهی تشکیل شده است، مصرف آن هیچگونه ضرری برای بدن ندارد. به بیان دیگر تاکنون هیچ موردی برای عوارض استفاده این روغن ثبت نشده است. اما بهتر است افرادی که مستعد جوش هستند به‌ صورت مداوم آن را استفاده نکنند. به‌طورکلی در صورت بروز هر عارضه کوچک بعد از پایان دوره مصرف، مشکل ایجادشده رفع خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. اگر پوست حساسی دارید، پیشنهاد می‌دهیم برای اطمینان تست حساسیت را انجام دهید. بدین صورت که مقداری از روغن را روی بازوی خود بزنید و در صورت عدم بروز هیچ مشکلی با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. 

خرید روغن خراطین اورجینال از فروشگاه‌های معتبر

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای کسب نتیجه مطلوب باید از اورجینال بودن محصول اطمینان یابید. فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز بسیاری وجود دارند که می‌توانید این روغن را از آنجا تهیه کنید، اما موضوع مهم اصلی بودن روغن است. در این قسمت سعی داریم به بررسی چندین نکته مهم برای تشخیص اصلی بودن از تقلبی بودن روغن بپردازیم.

  • همانگونه که در قسمت‌های بالا ذکر کردیم روغن خراطین اصلی بوی تند و نامطبوعی دارند که پس از ماساژ در محل موردنظر بوی خود را از دست می‌دهد.
  • روغن خراطین اصلی غلیظ است اما بعد از ماساژ به صورت کامل جذب پوست خواهد شد.
  • روغن خراطین اصلی با انواع پوست سازگار است، در صورت بروز هرگونه مشکل پس از استفاده باید به اورجینال بودن آن شک کنید.
  • یکی دیگر از روش‌های تشخیص اصلی بودن روغن خراطین، توجه به رنگ و غلظت روغن است. این روغن از نوع کرم قرمز رنگ گرفته می‌شود؛ پس باید زائده‌هایی از آن در داخل روغن اصلی وجود داشته باشد.
  • یکی از روش‌های دیگر برای تست اصالت روغن خراطین، گرفتن آنالیز آزمایشگاهی بوده که اعتبار آن از سایر روش‌ها بسیار بیشتر است. از آنجایی‌که این روش برای تحلیل داده‌های آزمایشگاهی به دانش نیاز دارد، هزینه بسیاری خواهد داشت.

برای اطمینان از اصلی بودن روغن بهترین کار مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر است؛ زیرا با انجام این کار از اصالت محصول اطمینان می‌یابید و نتیجه دلخواه را کسب خواهید کرد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه اصلی بودن روغن بسیار اهمیت دارد سخن پایانی روغن خراطین محصولی مناسب و پرکاربرد برای افزایش سایز اندام‌های مختلف بدن و قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان است. طبع این روغن طبیعی گرم و تر بوده که برای انواع مختلف پوست سازگار است. برای کسب نتیجه دلخواه باید به تمامی نکات ذکر شده در این مطلب توجه کنید. همچنین در مرحله اول داشتن صبر و استفاده مداوم از روغن خراطین در محل موردنظر بسیار حائز اهمیت است. نکته مهم دیگر توجه به اصلی بودن روغن و تهیه آن از مراکز معتبر بوده که باید به آن توجه داشت.

توسط: رضا فتاح زاده

1401/07/18

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.