ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین

268

طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین

خیلی از افراد و به ویژه خانم هایی که صورت خیلی لاغری دارند، همواره به دنبال راهی برای افزایش حجم گونه ها و چاق کردن صورت خود هستند. روغن خراطین یکی از بهترین مواد برای این امر می باشد. به همین دلیل در اینجا طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید بعد از مدتی از داشتن گونه های برجسته، زیبا و براق نهایت لذت را ببرید.

روغن خراطین چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

روغن خراطین، یکی از روغن های طبیعی و با خواص فوق العاده بوده که از نوعی کرم خاکی تهیه می شود. این روغن در افزایش حجم اندام هایی مانند؛ گونه ها، باسن، سینه، لب و آلت تناسلی مردانه تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل این روغن در بین همه افراد و به ویژه ورزشکارانی که تمایل به افزایش حجم عضلات خود دارند، طرفداران زیادی دارد. هم خانم ها و هم آقایان میتوانند از این روغن برای حجیم شدن بافت ها و عضلات خود استفاده کننده و از نتایج بدون بازگشت آن نهایت لذت را ببرند. این روغن علاوه بر افزایش حجم بافت ها بدن، حاوی پروتئین های بسیار زیادی بوده و وجود امگا3، امگا6 و امگا9 سبب خواص دارویی و درمانی آن نیز شده است. در این وب سایت شما می توانید انواع مختلف روغن خراطین اصل و باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای تهیه نمایید.

نحوه مصرف روغن خراطین برای شفاف سازی و از بین بردن چین و چروک های پوست

روغن های خراطین عرضه شده در این وب سایت علاوه بر زیاد کردن حجم اندام های مختلف، می توانند در از بین بردن چین و چروک ها و شفاف کردن پوست صورت نیز موثر واقع شوند. اگر می خواهید که تمام خواص و مزایای این روغن را بر روی صورت خود مشاهده کنید، باید به طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین توجه زیادی داشته باشید. چراکه نحوه مصرف و ماساژ صورت برای کسب نتیجه بهتر تاثیر قابل توجهی دارد. به عنوان مثال اگر می خواهید که با این محصول پوست خود را شفاف تر، زیباتر و جوان تر کنید، توصیه می کنیم که در ابتدا صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید و بعد با چند قطره از این روغن محل مورد نظر روزی 1 تا 2 مرتبه به خوبی ماساژ دهید و بعد از 3 ساعت محل ماساژ داده شده را بشویید. یکی از نکات بسیار مهم در امر ماساژ صورت با روغن خراطین این است که به هیچ عنوان نباید مواد آرایشی بر روی پوستتان وجود داشته باشد. به همین دلیل است که در ابتدا گفتیم قبل از مصرف صورت خود را با آب و صابون تمیز کنید. بعد از ماساژ صورت با روغن خراطین یک پارچه تمیز را با آب سرد نم دار کرده و بر روی محل هایی که ماساژ دادید، قرار دهید تا روغن خراطینی که به پوستتان جذب شده است به خوبی تثبیت شود.

طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین برای افزایش حجم گونه ها

همانطور که گفتیم مهمترین خاصیت روغن خراطین افزایش حجم اندام های مختلف بدن بوده که این ویژگی سبب شده است بسیاری از ورزشکاران و افرادی که علاقه مند به افزایش حجم عضلات خود هستند به خریداران و مشتریان همیشگی این محصول تبدیل شوند. اگر شما می خواهید که از این محصول برای فرم دهی و افزایش حجم گونه های خود استفاده کنید باید با نحوه ماساژ صورت با روغن خراطین آشنا شوید تا با ماساژ صحیح و اصولی بتوانید در مدت زمان کوتاه تری بهترین نتیجه را کسب نمایید. نحوه صحیح ماساژ صورت با روغن خراطین به این صورت است که در ابتدا مقداری از این روغن را بر روی کف دست خود ریخته و سپس 3 انگشت و یا انگشت میانی خود را از خط خنده به سمت گوش ها حرکت دهید و با دست دیگر مجدداً همین حرکت را تکرار کنید. توصیه میکنیم که این حرکت را به طور روزانه و در 7 ست 5 تایی انجام دهید. بعد از انجام این کار، انگشت اشاره خود را خم کرده و از چندین بار از خط خنده به سمت گوش ها بکشید. سپس همین حرکت را با انگشت شصت انجام دهید. در مرحله بعد فرایند ماساژ صورت با روغن خراطین، دستانتان را مشت کرده و روبروی خط گونه نگه دارید و سعی کنید که با بالا و پایین آوردن سر و به کمک دستان مشت شده به خط گونه های خود فشار وارد کنید. سپس خط گونه خود را با به آرامی و با 2 انگشت خود نیشگون بگیرید. در مرحله آخر کف دستان خود را زیر خط گونه ها قرار داده و سر خود را به گونه ای حرکت دهید که دستانتان به خط گونه فشار وارد کند. اگر فرایند ماساژ صورت با روغن خراطین را به درستی و به همان ترتیبی که بیان شد، انجام دهید کاملاً برجستگی و زیبایی گونه های خود را حس خواهید کرد.

ماساژ صورت با روغن خراطین چگونه سبب افزایش حجم گونه ها می شود؟

زمانی که شما روغن خراطین اصل را روی صورت خود ماساژ می دهید، خون بیشتری در رگ ها و مویرگ ها به جریان در می آید و مواد مغذی بیشتری به بافت مورد نظر می رسد  و همین ویژگی بعد از مدتی سبب افزایش حجم اندام مورد نظر می شود. افزایش خون رسانی با روغن خراطین از نظر علمی ثابت شده است اما متاسفانه این روزها تعداد فروشندگان و عرضه کنندگان روغن خراطین تقلبی افزایش پیدا کرده است و به سختی می توان یک روغنی که کاملاً طبیعی و اصل باشد را پیدا کرد. خوشبختانه در این فروشگاه امکان خرید انواع روغن خراطین طبیعی و اصل برایتان فراهم شده است و تضمین اصل بودن محصولات این فروشگاه اینترنتی را می توانید از نظرات کاربران و مشتریانی که قبلاً از این محصولات استفاده کرده اند، جویا شوید.

توصیه های مهم برای چگونگی ماساژ صورت با روغن خراطین

یکی از نکات بسیار مهمی که در زمان مصرف روغن خراطین باید به آن توجه کنید این است که ماساژ و مصرف طولانی مدت این محصول باعث می شود که اندام مورد نظر شما به شکل غیر طبیعی و ناهماهنگ با سایر اندام ها حجیم تر شود. از این رو دقت کنید که بعد از اینکه گونه ها و یا سایر اندام های بدنتان با مصرف این روغن به حجم دلخواهتان رسید، دیگر ماساژ آن را متوقف نمایید. علاوه بر این توصیه می کنیم که به هیچ عنوان، هیچ کدام از انواع روغن خراطین را به صورت خوراکی مصرف نکنید، چرا که این محصول تنها برای استعمال خارجی تولید شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products include="21039,21027,6996,3590" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="64279"][vc_column_text]

سایر مزایای مصرف روغن خراطین

مصرف روغن خراطین علاوه بر تاثیری که در بزرگ کردن سایز اندام های بدن دارد، بهترین روغن برای تقویت و رویش مجدد موها و درمان زودانزالی مردان نیز می باشد. در پایان باید بگوییم که استفاده از روغن خراطین اصل، بهترین و مطمئن ترین روش های چاق کردن اندام هایی مانند صورت و گونه ها می باشد، از این رو باید دقت کنید که این محصول را از فروشگاه هایی تهیه کنید که از اصل بودن آنها اطمینان داشته باشید.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/18

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.