ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

موارد استفاده از روغن خراطین کدامند

252

موارد استفاده از روغن خراطین کدامند

از قدیم الایام استفاده از روغن خراطین به عنوان یک حجم دهنده طبیعی در اندام های مختلف بدن مورد توجه بوده است. در واقع می توان گفت استفاده از این روغن کاملا گیاهی، یک روش سنتی و سالم به جای بوتاکس و بسیاری از اعمال جراحی در این زمینه خواهد بود. علاوه بر حجم دهندگی، استفاده از روغن خراطین فواید بی نظیر دیگری دارد که علاوه بر نداشتن عوارض برای فرد، قیمت بسیار مناسبی داشته و رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار زود بازده می باشد. اگر قصد دارید با موارد استفاده از این روغن بیشتر آشنا شوید می توانید در ادامه مقاله با ما همراه شده و از موارد استفاده و کاربرد روغن خراطین بیشتر آشنا شوید.

استفاده از روغن خراطین برای خانم ها

همانطور که در بخش مقدمه به آن اشاره کردیم، روغن خراطین یک حجم دهنده طبیعی است که می توانید با استفاده از آن سایز اندام های مختلفی را در بدن افزایش دهید. کرم ایزوفتیدا به کار رفته در این روغن به عنوان یک ماده حجم دهنده بسیار موثر کاربرد دارد که از زمان ابن سینا این نوع کرم شهرت داشته و برای حجم دهندگی اندام بدن مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه این کرم یک ماده بسیار ارزشمند، کمیاب و گران قیمت در جهان می باشد که در اغلب موارد در روغن خراطین نیز از آن استفاده می شود. بنابراین بسیاری از خانم ها از این روغن گیاهی برای حجم دهندگی لب ها و همچنین گونه استفاده می کنند. و اما در صورتی که از کوچکی سینه هایتان نیز ناراضی هستید می توانید با استفاده از روغن خراطین سایز سینه های خود را افزایش داده و به حد ایده آلش برسانید. علاوه بر این موارد، بسیاری از خانم هایی که باسن های افتاده و یا کوچکی نسبت به سایر اندام جسمی خود دارند، از این روغن استفاده کرده و با افزایش سایز باسن خود اندامی متعادل  و موزون را به دست می آورند. لازم است بدانید استفاده از روغن خراطین برای حجم دهندگی اندام مختلف روشی کم هزینه و بدون عوارض است که جای خود را به انجام بوتاکس، اعمال جراحی پر خطر و مواد شیمیایی پر ضرر داده است.

روغن خراطین برای آقایان چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم ترین کاربردهای روغن خراطین برای آقایان، افزایش حجم و سایز آلت تناسلی آن ها می باشد. در صورت استفاده از روغن خراطین، آقایان می توانند سایز آلت تناسلی خود را به 20 سانتی متر برسانند. استفاده از این روغن، خواص دیگری نیز دارد که می توان به افزایش زمان رابطه جنسی، داشتن یک رابطه لذت بخش تر، ارضای لذت بخش تر، افزایش توانایی چندبار ارضا شدن پی در پی و همچنین افزایش قدرت جهش منی هنگام ارضا شدن اشاره نمود. به علاوه اینکه در استفاده از روغن خراطین توسط آقایان برای افزایش سایز آلت تناسلی حس اعتماد به نفس بالایی را به آن ها می بخشد. این روش جایگزین استفاده از دستگاه های وکیوم و همچنین عمل های جراحی می باشد که با کمترین هزینه به راحتی قابل دسترسی بوده و طی یک دوره کوتاه مدت یک ماهه نتیجه آن را می توانید به خوبی مشاهده کنید. بهتر است برای ایجاد نتایج دلخواه روغن خراطین را هر شب قبل از خواب بر روی آلت تناسلی استعمال کرده و بعد از ماساژ لباس زیرتان را بپوشید. معمولا بعد از دو هفته استفاده مداوم می توانید نتایج را به خوبی احساس کنید.

از بین برنده خطوط و چین و چروک صورت

در بسیاری از موارد وجود چین و چروک و خطوط اضافی روی صورت برای افراد به یک معضل بزرگ و آزاردهنده تبدیل می شود به همین دلیل ممکن است دست به هرکاری بزنند تا این خطوط اذیت کننده را از بین ببرند. خط لبخند، خطوط پیشانی و بسیاری از چین و چروک های دیگری که در اغلب موارد به دلیل پیری روی صورت می نشیند و برای بسیاری از افراد ناخوشایند است، از جمله خطوطی است که می توانید با استفاده از روغن خراطین آن ها را از بین ببرید. در واقع کلاژن موجود در این روغن موجب کاهش چین و چروک در صورت شده و فرآیند جوانسازی پوست را ایجاد می کند. جالب است بدانید استفاده از روغن خراطین برای از بین بردن چروک های زایمان و بارداری نیز تاثیر بسیار شگرفی دارد و تا حد بسیار زیادی پوست شکم شما ترمیم و بازسازی می شود به طوری که در طولانی مدت دیگر اثری از این خطوط روی پوست شما نباشد. در برخی موارد نیز چاق و لاغر شدن های مکرر و پی در پی موجب شل شدگی پوست بدن و ایجاد چین و چروک روی آن می شود، از این رو استفاده از روغن خراطین می تواند این شل شدگی ها و چین و چروک ها را نیز برطرف کرده و زیباترین اندام را برایتان ایجاد کند.

درمان لک صورت با استفاده از روغن خراطین

روغن گیاهی خراطین را می توان یکی از گران قیمت ترین و با ارزش ترین محصولاتی دانست که در کمرنگ نمودن لک های پوستی و شفاف کردن پوست تاثیر بسزایی دارد. ترکیبات موجود در این روغن گیاهی موجب شفافیت هر چه بیشتر پوست، کلاژن سازی و در نتیجه جوانسازی پوست می شود. علاوه بر این، استفاده از روغن خراطین پوست را نرم و لطیف کرده و تازگی وصف ناپذیری به آن می بخشد. علاوه بر از بین بردن انواع لک روی صورت، می توانید از این روغن برای از بین بردن رد جوش ها و اسکارهای برجای مانده روی پوست استفاده کنید و صافی و شفافیت بی نظیری را در پوست صورت خود ایجاد کنید.

استفاده از روغن خراطین توسط ورزشکاران

بسیاری از ورزشکاران استفاده از این روغن گیاهی را جایگزین بسیار مناسب و بدون عوارضی برای داروهای شیمیایی و هورمونی می دانند. از این رو برای حجم دهندگی سریع برخی از عضلات خود و با مصرف یک دوره یک ماهه تا چهل روزه از این روغن، عضلات خود را بزرگتر کرده و به رشد آن ها سرعت بیشتری می بخشند. البته فراموش نکنید استفاده از روغن خراطین در این شرایط به همراه ورزش های متناوب صورت می گیرد.

تقویت رشد مو با استفاده از روغن خراطین

یکی دیگر از موارد استفاده از روغن خراطین کمک به رشد موها و همچنین تقویت ریشه آن ها خواهد بود. بنابراین در صورت استفاده مداوم از روغن خراطین می توانید موهایی پرپشت، سالم و محکم داشته باشید. استفاده از روغن خراطین راهکار مناسبی برای شادابی موها نیز می باشد، بعلاوه اینکه این روغن لطافت بی نظیری را به موهای شما می بخشد و حالت دهندگی بیشتری را در آن احساس می کنید. گفتنی است که در صورت استفاده از روغن خراطین برای تقویت مو، این روغن موجب افزایش جریان خون در پوست سر شده و به همین دلیل فولیکول های موجود در ریشه مو به خوبی تقویت شده و از ریزش مو جلوگیری خواهد شد.

فواید روغن خراطین برای درمان رماتیسم

رماتیسم و دردهای مفصلی یکی از آزاردهنده ترین بیماری هایی است که امروزه افراد بسیاری را گریبان گیر خود کرده است. به همین دلیل می توان استفاده از روغن خراطین را برای درمان این دردها پیشنهاد داد. چرا که ترکیبات موجود در این روغن موجب افزایش حجم عضلات و در نتیجه افزایش جریان خون در رگ ها می شود. در این صورت دردهای عضلانی در بخش های مختلف بدن کاهش می یابد. امروزه استفاده از روغن خراطین در مراکز ماساژ درمانی کاربرد بسیاری دارد و از محبوبیت بیشماری برخوردار است. برای تاثیر بیشتر این روغن برای افزایش جریان خون می توانید آن را به همراه جوز هندی استفاده کنید تا جریان خون شما 1.75 برابر افزایش یابد. امروزه از این روغن برای کمردردهای مزمن نیز استفاده می شود و در کاهش درد این ناحیه نیز نتایجی را در بر داشته است. برای تاثیر بیشتر و کاهش دردهای مفصلی بهتر است این روغن را روزی 2 الی 3 بار به محل مورد نظر بمالید و خوب ماساژ بدهید.

از بین بردن پف زیر چشم با روغن خراطین

یکی  دیگر از موارد مصرف روغن خراطین چاقی موضعی صورت می باشد. در این صورت افرادی که از پف زیر چشم خود رنج می برند می توانند با استفاده از این روغن در سطح پوست صورت خود این گودی ها را پر کنند و صورتی چاق و یکدست داشته باشند. البته در این باره دقت داشته باشید که نوع ماساژ شما اهمیت بسیاری دارد چرا که هر گونه فشار بیش از اندازه موجب پارگی مویرگ های زیر چشم و در نتیجه کبودی بیشتر خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم روغن خراطین را در نواحی اطراف چشم به آرامی، با نوک انگشت و با روش ماساژ ژاپنی بمالید. علاوه بر این، استفاده از روغن خراطین برای رفع افتادگی هایی که در اثر پیری و کهولت سن در نقاط مختلف بدن ایجاد شده اند تاثیر دارد و می تواند اندام شما را محکم تر و زیباتر جلوه بدهد.

روغن خراطین اصل چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به کاربردهای فراوانی که این ماده گیاهی دارد، امروزه در بازار عرضه و تقاضا سهم چشمگیری را به خود اختصاص داده و طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل علاوه بر نمونه اصل این محصول شاهد انواع روغن خراطین جعلی و تقلبی نیز هستیم که نه تنها مرغوبیت نوع اصل آن را ندارد بلکه ممکن است تاثیرات سوئی نیز بر جای بگذارد به همین دلیل لازم است بدانید روغن خراطین اصل کاملا غلیظ است و بوی آن اصلا مطبوع نیست. این روغن دارای رنگ بسیار تیره ای می باشد. استفاده از این روغن برای تمامی پوست ها امکانپذیر است و با هر نوع پوستی سازگاری دارد. روغن اصل خراطین حاوی ویتامین E می باشد و مقدار قابل توجهی پروتئین، امگا 3، 6 و 9 نیز در آن وجود دارد. گلیس و آلانتوئین از دیگر مواد موجود در ترکیبات روغن خراطین می باشد که به همراه کلاژن می تواند تاثیر شگفت انگیزی در بدن شما ایجاد نماید.

اقدامات لازم قبل استفاده از روغن خراطین

علاوه بر اینکه این ماده گیاهی قیمت بسیار مناسبی دارد و دسترسی به آن در هر مکان و زمانی امکان پذیر می باشد، روش استفاده از روغن خراطین نیز بسیار آسان است. تنها کافیست قبل از مصرف روغن خراطین مکان مورد نظر را به خوبی با آب و صابون بشویید. سپس موضع را کاملا خشک کنید و پس از خشک کردن آن را در حدود یک الی دو دقیقه با دست به خوبی ماساژ دهید. حتی می توانید پس از ماساژ موضع را با حوله داغ گرم کنید. در این صورت شما امکان جذب این روغن گیاهی را در موضع مورد نظر افزایش داده اید.[/vc_column_text][vc_column_text]

نحوه استفاده روغن خراطین

پس از انجام مراحلی که در قسمت قبل گفته شد، لازم است چند قطره از روغن را در مکان مورد نظر بریزید و با انگشتان خود مالش بدهید. پس از یک مدت زمان 3 الی 4 دقیقه ای که ماساژ دادید، پارچه ای را در آب سرد آغشته کنید، خوب بچلانید و روی موضوع مورد نظرتان قرار بدهید. لازم است بدانید استفاده از روغن خراطین باید حداقل روزانه یکبار به همین روش صورت بگیرد و طی یک دوره یک الی دو ماهه تداوم داشته باشد. جالب است بدانید حجم ایجاد شده توسط این روغن مقطعی نبوده و به صورت کاملا ماندگار باقی می ماند اما هر گونه کاهش وزن و لاغری می تواند بر اندام حجیم شده توسط روغن تاثیراتی را به دنبال داشته باشد.

نکات مهم درباره مصرف روغن خراطین

هم اکنون که با موارد مصرف و استفاده از روغن خراطین آشنا شده، نحوه شناخت نوع اصل این محصول را دانستید و درباره نحوه مصرفش اطلاعاتی کسب نموده اید. در صورتی که قصد خرید روغن خراطین و استفاده از آن را دارید لازم است به برخی از نکات مهم و ضروری در خصوص مصرف این دارو را مد نظر داشته باشید. لازم است بدانید:

  • هر چند استفاده از این روغن طی یک دوره یک ماهه تا دو ماهه پیشنهاد می شود اما در صورتی که هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده اید می توانید از آن استفاده کنید.
  • استفاده از روغن خراطین بدون عوارض می باشد و جای هیچ نگرانی برای مصرف طولانی مدت آن وجود ندارد.
  • با توجه به اینکه این روغن بعد از استفاده باید حداقل 8 ساعت روی پوست بماند اما در صورتی که پوست چرب دارید و با مصرف این روغن امکان ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست شما وجود دارد می توانید 2 الی 3 ساعت بعد استفاده از روغن خراطین پوست خود را بشویید.
  • از آنجایی که روغن خراطین ماهیت خود را در دمای گرم و سرد از دست می دهد پس بهتر است آن را در دمای بین 15 درجه تا 30 درجه سانتی گراد نگه دارید.
  • از این روغن تنها برای استعمال خارجی مورد استفاده می باشد و از مصرف خوراکی آن باید بپرهیزید.
  • استفاده از روغن خراطین در نقاط مختلف بدن تاثیرهای گوناگونی دارد، بنابراین لازم است بدانید این روغن در نقاط اسفنجی مانند لب ها، گونه، سینه، باسن و اندام تناسلی تاثیر بیشتری خواهد داشت.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/12/18

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.