کاربر ارجمند :
با سلام و احترام؛
ضمن خوش آمدگویی به جناب عالی به آگاهی می رساند سامانه رسیدگی به شکایات عطاری آنلاین محلول در راستای مقابله با سوتفاهم و رسیدگی به شکایات شما عزیزان تلاش کرده است تا فرمی را ایجاد کند که شما شکایت و انتقاد خود را در آن ثبت نمائید. عطاری آنلاین محلول وظیفه دارد پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را بر عهده بگیرد . شکایت واصله براساس زمان بندی تعیین شده مورد رسیدگی واقع و نسبت به ثبت پاسخ در سامانه و یا ارسال آن به آدرس ایمیل/ آدرس پستی شما اقدام خواهد گردید لذا در صورت عدم دریافت پاسخ در مهلت معین (۷روز)، می توانید از طریق همین فرم دوباره ثبت شکایت کنید و موضوع را پیگیری نمایید .