ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

سایت معتبر خرید روغن خراطین

263

سایت معتبر خرید روغن خراطین

برای خرید روغن خراطین اصل باید به فروشگاه های معتبر و مورد اعتماد مراجعه کرد. شما با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توانید با خیالی آسوده روغن خراطین اصل را خریداری کرده و از خواص آن بهره مند شوید. امروزه با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای خریداری این محصول بسیاری از سودجویان به دنبال پر کردن جیب خود بوده و روغن خراطین تقلبی را عرضه می کنند. این روغن نه تنها سودی برای بدن نداشته بلکه سلامتی را نیز با خطرات جدی مواجه خواهد کرد.

از روغن خراطین چه می دانید؟

از انواع روغن طبیعی که دارای خواص بسیار زیادی می باشد و روغن خراطین است. این روغن از کرم ایزینیا فتیدا تولید می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد و بیشترین استفاده از روغن خراطین برای حجم دادن اندام های بدن است. در مقایسه با دیگر روش های استفاده این روغن دارای تأثیر پذیری بسیار خوبی بوده و به درمان بسیاری از مشکلات کمک می کند. روغن خراطین دارای بوی بسیار نامطبوعی است و در این روغن مقدار بسیار زیادی پروتئین و امگا وجود دارد. این روغن را به صورت سنتی و صنعتی تولید می‌کنند و به هر اندازه که دارای درصد خلوص بیشتری باشد، تاثیر پذیری آن بیشتر می‌شود. از جمله روغن های پایه که برای تولید این روغن به کار می روند، می توان روغن کنجد ،روغن زیتون، روغن بادام تلخ و روغن بادام شیرین را نام برد. این روغن دارای رنگ متفاوتی از نظر نوع روغن پایه می باشد. روغن پایه به کار برده شده در تولید روغن خراطین تاثیر بسیار زیادی در جذب و تاثیرپذیری آن دارد. به عنوان مثال روغن خراطین با پایه روغن کنجد کیفیت بسیار خوبی دارد و اما به مرور موجب تیره شدن رنگ پوست می شود. ولی امروزه با استفاده از تکنولوژی های روغن گیری برخی از تولیدکنندگان توانسته اند روغن خراطین را بدون استفاده از روغن پایه تولید کنند.

خرید روغن خراطین و بهره بردن از خواص آن

با خرید روغن خراطین می توان از خواص گوناگونی که دارد، استفاده کرد.  وجود ویژگی های مختلفی که در این روغن است سبب شده تا این روغن تاثیر بسیار زیادی در حجم دهندگی اندام های بدن داشته باشد. همان گونه که گفته شد روغن خراطین از کرم ایزینیا فتیدا تولید می شود، این کرم دارای سیستم بافت گذاری است که می‌تواند روی اندام های بدن انسان تاثیر بگذارد. هنگامی که موضع مورد نظر با روغن ماساژ داده می‌شود در آن ناحیه  خونرسانی زیادی انجام می شود و پس از ماساژ محل مورد نظر، روغن خراطین جذب پوست بدن شده و بافت عضلات به خوبی می تواند تغذیه کنند. از این رو موضع مربوطه به خوبی حجم خواهد گرفت. بهتر است برای حفظ خواص روغن خراطین از قرار دادن آن جلوی نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید .

بوی نامطبوع این روغن

یکی از مواردی که هنگام خرید روغن خراطین باید در نظر گرفت بوی این روغن می باشد. روغن خراطین اصل دارای بوی زننده‌ای است. در صورتی که این روغن بدون بو باشد، این موضوع نشان دهنده اصل بودن آن خواهد بود. پس لازم است که هنگام خرید روغن خراطین اصل  دقت کنیم که روغن دارای بو باشد. پس از اینکه روغن خراطین اصل را روی پوست  خود بزنید پس از مدتی بوی نامطبوع آن از بین خواهد رفت و دیگر این بو را احساس نمی کنید. لازم به ذکر است که امروزه با توجه به پیشرفت در دستگاه و فرآیندهای  تولید محصولات گیاهی صورت گرفته انواع روغن های گیاهی با کمترین میزان تولید می شوند. روغن خراطین بدون بو نیز یکی از این محصولات است که می‌توان آن را از فروشگاه های مختلف خریداری کرد.

کاربردها و خواص این روغن

با خرید روغن خراطین می توان از خواص این روغن بهره برد. روغن خراطین دارای ویتامین و مواد مغذی زیادی بوده که سرشار از خواص آنتی اکسیدانی می باشد. این روغن کاربردهای بسیار زیادی دارد و در موارد مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. از جمله خواص رایج این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد: رفع کننده و کمرنگ کننده لک های پوست برطرف کننده گودی زیر چشم بهبود و درمان ناتوانی جنسی آقایان شفاف کننده و جوان کننده پوست حجم دهی و فرم دهی به اندام های بدن نظیر لب ، سینه، گونه و باسن

خرید روغن خراطین اصل

برای بسیاری از مصرف کنندگان هنگام خرید روغن خراطین ممکن است تشخیص اصل بودن این روغن کمی سخت باشد، ولی در این روغن برخی نشانه ها وجود دارد که کمک می کند روغن اصلی را از تقلبی آن تشخیص دهیم. روغن خراطین اصل رنگ قهوه ای مایل به تیره دارد و معمولا روغن تقلبی دارای رنگی کم رنگ، بی رنگ و یا زرد و شرابی است. همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هنگام خرید روغن خراطین برخی از افراد سودجو ممکن است از طریق اضافه کردن رنگ های مصنوعی این روغن را تیره کرده و از این طریق روغن تقلبی را به جای روغن اصلی به مشتریان بفروشند. روغن خراطین اصل به شکل دو فاز بوده و هنگامی که از روغن اصلی در موضع مورد نظر استفاده می کنیم تولید گرما کرده و حجم غیر طبیعی و فوری ایجاد نمی‌کند. در صورتی که شاهد حجم غیرطبیعی و فوری در موضع مورد نظر بودید، باید به اصل بودن روغن شک کنید. در روغن تقلبی از ترکیبات کروتون استفاده می شود که این ترکیبات ضررهای بسیار زیادی برای بدن دارند.

روغن خراطین اصل را چگونه باید خریداری کرد؟

استفاده از روغن خراطین اصل به مرور موجب می شود اندام و موضع مورد نظر سفت و بزرگتر شود و حجم و فرم خوبی به خود بگیرد. بهترین فاکتور تامین کننده اصل بودن روغن خراطین، خرید روغن خراطین اصل از فروشگاه های معتبر می باشد. در گوشه و کنار کشور فروشگاههای وجود دارند که محصولات ارگانیک و صد در صد گیاهی ارائه می دهند. استفاده از روغن های بی کیفیت باعث می شود که زمان شما هدر رفته و هیچ تاثیری در موضع مورد نظر خود را مشاهده نکنید. همچنین روغن های بی کیفیت موجب بروز عوارضی برای افراد مصرف کننده می شوند. یکی از مهمترین مسائلی که هنگام خرید روغن خراطین اصل برای مشتریان وجود دارد این است که این روغن را باید از کجا خریداری کرد؟ به طور قطعی می‌توان گفت تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل انجام دادن می باشد. افرادی که تا بحال از این روغن استفاده نکرده اند، ممکن است تشخیص اصالت آن برایشان سخت باشد. اما نکته ای که در اینجا لازم است ذکر شود این است که آیا راهی وجود دارد که مصرف کنندگان این روغن بتوانند از طریق آن از صحت و سقم کیفیت این محصول اطمینان پیدا کنند؟ روغن خراطین از آن دسته روغن هایی نیست که فرآوری آن کار آسانی باشد و هر شخصی بتواند آن را تولید کند. برای خریداری این روغن بهتر است به فروشگاه های تازه‌ تاسیس مراجعه نکنید. همچنین بهتر است روغن خراطین شرکتی را نیز استفاده نکنید. در روغن های شرکتی اصولا مواد شیمیایی به کار می رود، بنابراین استفاده از روغن های شرکتی پیشنهاد نمی شود.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/20

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.